|
||||
|
||||
van harte!!!!
|
|
||||
|
||||
van harte gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Peter en Debora van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Amber
|
||||
|
||||
Van harte man! En veel plezier en geluk gewenst, en nog meer succes bij de opvoeding
|
||||
|
||||
Gefelicitaart
|
|
||||
|
||||
Van harte met jullie dochter!
|
||||
|
||||
he!!
van harte gefeliciteerd!!! |
|
||||
|
||||
cheers pimp, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!
|
|
||||
|
||||
gefeli peet
|
||||
|
||||
Gefeiciteerd Peter!
|
|
||||
|
||||
Nou,de schrik is over
Debora is thuis bevallen (5:30 begonnen de weeen,09:00 5 cm ontsluiting 11:34 geboren) erg hectish,en best angstig begonnen ambers 1e minuten.... ze was lijkbleek en erg slap, geen geluid etc. ik heb zuurstof toegediend,terwijl de ambulance onderweg was (ik was alleen met de verloskundige,kraamhulp zat vast in verkeer) en meer van dat soort zaken gedaan. De ambu. heeft amber meteen meegenomen,ondertussen hebben wij debora verzorgd (veel bloedingen) met de 2e ambu.zijn wij naar het ziekenhuis gegaan alwaar we hoorden dat het iets beter ging. naarmate de dag vorderde ging het steeds beter,en ook vandaag ziet het er alweer beter uit.Alleen het HB gehalte blijft laag maar volgens de artsen zal dat strax stabiel worden. klein schoonheidsfoutje van moeder natuur: Amber heeft een klein spleetje in haar bovenlip(volgens de artsen zeer goed maken) Debora maakt het ook goed alleen nog wat slapjes van het bloedverlies. we hopen dat we morgen of overmorgen naar huis mogen Allemaal super bedankt voor alle leuke reacties~!!!!!!!! Aha Roy ! ik had gehood waar de ander 2 borden vandaan kwamen ....maar die 3e toen ik net thuis kwam ?? dus van jullie ! thanx ! super al die sms'jes en telefoontjes ! christiaan had ik ook sms gestuurd, ma zal wel weer oude nr zijn Thanx mensen ! ik zet binnekort er wel een pic op dan zien jullie Amber "shiny"claassen |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Quote:
heb mijn kleine man ook, maar dat kunnen ze tegenwoordig heel knap maken. gefeli |
|
||||
|
||||
Peter gefeiciteerd he!
|
|
||||
|
||||
zo dan, bange momenten nog... gelukkig is alles ok..
|
|||
|
|||
wow ff een shaky eerste dagje dus
maar gelukkig alles goed gekomen van harte gefeliciteerd beide
|
||||
|
||||
VAN HARTE GEFELICITEERD |
|
|||
|
|||
blij om te horen dat alles nu goed gaat !!
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de kleine. En hopen dat jullie maar snel naar huis mogen.