|
||||
|
||||
Quote:
Zucht... Emile zegt: STEL - JE - ANDERS - EFFE - VOOR !!!
|
||||
|
||||
Dat kan toch niet serieus zijn, juist in dit topic he... :S
Maar ik ben ook van mening dat ff voorstellen niet meer dan normaal is.. Kleine moeite ook.
|
||||
|
||||
ik ben nog steeds van mening dat je het gewoon niet kan verplichten, het moet een vrijblijvend iets zijn.
Niet iedereen zal vanaf dag 1 elke dag VF bezoeken, maar alleen ff snel een antwoord op zijn vraag/probleem wil zodat hij/zij zijn vrije tijd aan sleutelen kan besteden Dat kan je niemand kwalijk nemen... trouwens, ik HOEF niet van iedereen te weten hoe oud ze zijn, wat ze rijden of wat ze morgen gaan eten. Het is geen vriendenclubje uit het dorp, maar een groot forum met 7000+ leden IMHO maak je er een iets te groot drama van. Moet wel zeggen dat sommige leden zich wel wat netter zouden kunnen gedragen en/of wat meer moeite doen een nederlands correcte post te plaatsen. |
|
||||
|
||||
ik vind het wel normaal hoor net zoals dat je vinnik gewoon nie van die M$N taal moe gebruikuh en leeztekuns zijn trouwens ook helemaal de b0m en ik heb een dikke gollef 2 met verlaagde bumpers ik weet niet waarom mun ruitenwisservloeistof het niet doet ken jullie me vertelle waar ik moe kijken
maar even zonder gekheid. in het cafe stel je je ook aan iemand voor voordat je dingen gaat vragen en het is hier wel groot, maar elke auto heeft weer zijn subgroepje waar je je specifieke vraag kan stellen. lijkt al steeds meer op een 'vriendengroep' dan. je bevind je op internet, een grote publieke ruimte, je hebt je aangemeld voor een liefhebbersforum, en ik vind dat je je dan netjes hoort te gedragen, met alledaagse gedragsregels. En meer tijd dan je aanmelden, en je vraag stellen, kost dat niet. ik lijk wel een oud wijf...
|
||||
|
||||
begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet op tegen, ik vind alleen het verplicht stellen te ver gaan. Ik stoor me meer aan het "stel je eerst even voor!"-geroep elke keer als er gewoon een nette technische vraag gesteld wordt. Dat schrikt meer af dan dat het goed doet, denk ik.
Moet jij ook altijd eerst je complete levensverhaal vertellen als je een helpdesk belt met een probleem, voordat je geholpen wordt? Tuurlijk is VF een community en geen vraagbaak, maar laat iedereen in zijn waarde, ook mensen die alleen ff een antwoord op een vraag willen hebben of wat onderdelen te koop aanbieden. Wie weet is het iemand die helemaal geen VW's meer heeft en zijn onderdeeltjes die al jaren in de schuur liggen, aan een liefhebber wil verkopen. |
|
||||
|
||||
hyves.nl / cu2.nl ?
couldn't agree more Marc
|
||||
|
||||
Marc, ik zeg ook niet dat iedereen zich helemaal uitgebreid moet voorstellen. Ik vind alleen dat het misschien netjes is dat even te doen. Als je het niet doet, heb dan in ieder geval de manieren om je normaal te gedragen.
Ik weet nog dat er pas geleden een topic was over "die goede oude tijd" waarin iedereen maar zat te klagen dat die niet meer terug kwam, dat alles veel onpersoonlijker werd, en dat het maar een beetje ieder voor zich mentaliteit was die heerste. Als iedereen maar alleen aan ikke denkt hier dan zal die tijd ook wel weg blijven. En dat geblaf van een paar nieuwen (al moet ik zeggen dat er ook best wel eens een van de oude leden flink kan keffen) maakt het hier niet echt gezelliger. Verplichten zal moeilijk gaan, bovendien zul je dan een stortvloed met nieuwe eendags-topics krijgen als ik zie hoeveel mensen zich hier dagelijks aanmelden. Maar als je daar dan niet de moeite voor neemt, ga dan ook niet hier een beetje de stoere bink met lange tenen uithangen. Maarja, ik denk dat mijn punt wel redelijk duidelijk is.
|
||||
|
||||
zeker wel
en als mensen zich niet gedragen is er altijd nog de link Report This Post (rechtsbovenin elk bericht) |
|
|||
|
|||
Hallo
Ik ben Alberto en kom uit Veenwouden Op dit moment rij ik in een Volkswagen golf country , of je komt me tegen in een zwarte Volvo 850 T5-R Dagelijks ben ik op de weg te vinden als vrachtwagen chauffeur voor koopman autotransport in noordhorn Ik ben bezig met een rooie jetta 2 die nog lang niet klaar is Want door zwangerschap van mijn vrouw, heb ik eerst wat andere dingen aan mijn hoofd. Nu gaat het hobby bob zijn in huis, mij wel knap af trouwens Ook ben ik wel bij mijn broer te vinden Deze is bezig met een Golf 1 van 1982 Hij zit zo nu en dan ook wel eens op het forum te neuzen zo iets chris Last edited by voklswien : 19-10-2007 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
hoi ik ben Jaap, 26 en woon in rotterdam.... mag ik 2 bier?
|
|||
|
|||
Quote:
wel netjes jaap |
|
||||
|
||||
Quote:
Overgespoten zeker, deze werden alleen in knalgeel geleverd, origineel gezien. ik stel me ook maar even voor: Rutger uit Echt (limburg), 18 jaartjes jong (ook nog maar pas hoor) hobby's zijn o.a. kermis, auto's en trucks. ik ben zelf vw jetta en vento liefhebber (allebei meer golf voor je geld, en ik vind het net wat toffer) daarbij ben ik ook geinteresseert in het volksautotje van de DDR, de Trabant, maar daar zal ik op dit forum geen woorden aan vuilmaken (heb ik een ander forum voor) Tevens vind ik een vw Caddy type 1 wel tof. ik ben op dit moment bezig met rijlessen, hopelijk heb ik dat roze papiertje snel. overigens ben ik ook op vwforum.nl actief met dezelfde nickname. Ik heb dit forum gevonden toen ik op zoek was naar wat meer fora. binnenkort zal er een avatar verschijnen voor een beetje herkenning. groet Rutger Last edited by The_Maxx : 19-10-2007 at 23:17. |
|
||||
|
||||
@Alberto, bedankt, wijsneus.
@Marc, ik denk dat ik er een beetje simpel van word, samen met de mods, als ik bij bijna elke post op report-this-post klik.
|
|||
|
|||
Quote:
nee hoor deze waren er in lak zwart , cream yellow, en Dark Olive Green wel even je huis werk doen |
|
||||
|
||||
Quote:
geel is t mooiste bij dat model hoor :P maar dit wist ik niet. ik heb wel eens rode gezien, die zijn dus wel overgespoten dan. |
|
|||
|
|||
Quote:
kan ...kan ook zijn dat het een V70 R is die lijken verdacht op de 855 T5-R |
|
||||
|
||||
Quote:
in de neuzen zit een enorm verschil, daarbij is het typeplaatje ook anders maarre, we zitten een beetje |
|
||||
|
||||
Quote:
Mwah, maak niet uit. Zolang het op een gezellige manier offtopic is ben ik vóór.
|
|||
|
|||
Quote:
nau enorm je kan zien dat ie wat ronder is , maar om dat nu enorm te noemen . |
|
||||
|
||||
Quote:
Andermans opmerkingen verdraaien is ook een kunst.. Dit heb ik (in iets andere bewoording geroepen..). Je voelde je blijkbaar wel aangesproken Het ging er meer om dat het topic van de g1 vr6 nogal 'vervuild' werd door eindeloos geouwehoer over ethische kwesties. Ik heb me netjes voorgesteld, hier nog maar eens; Martijn Heuvel Studeer in Delft Rij een Golf GT colour concept + Polo 86C 1.3 steilheck.