|
|||
|
|||
Iemand misschien nog een oplossing voor het feit dat ik geen vonk krijg??
Bobine=nieuw verdelerkap=nieuw rotor=nieuw kabelboom gecheckt=ok stuurapparaat=ok stekkers juist aangesloten=ok Wat zou het nu nog kunnen zijn??? gr, roald |
|
|||
|
|||
Hall-gever stuk?
|
|
|||
|
|||
Hoor je bij het op contact zetten wel de benzinepompen kort lopen?
Ik heb eventueel wel de repratie/diagnose handleiding voor de 2F G40, met beschrijvingen hoe alles te testen en te controleren. Waar woon je ergens? |
|
|||
|
|||
Hallo Dennis,
Je hebt een pb'tje groet, roald |
|
|||
|
|||
héhé, eindelijk een vonk op alle 4 bougies!!!!!!!!!!!! nu heb ik alleen het volgende: benzinepomp werkt, in injectierail loopt benzine, maar starten gaat nog niet. kan het relais van de benzinepomp dan stuk zijn, of is het iets anders????? gr.roald |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 09:19. |
|
|||
|
|||
Zonder lambdasonde hoort ie ook te lopen (neehee geen noodloop hoor )
|
|
|||
|
|||
Nog ff een vraagje:
Ik heb nu op dit moment te weinig spanning vanuit de digifant waardoor ik niet genoeg spanning krijg op de hall-gever en er geen vonk komt. Ik heb dit nu "opgelost" door een extra massadraad erbij te leggen en dan is er wel genoeg spanning en dus vonken zat. Door die extra massadraad, die ik ergens uit de kabelboom aftap(bruine dikke draad, massadraad) heb ik echter geen spanning op de draad voor de brandstofpomp Kan het zijn dat als ik nu de lambdasonde installeer, waar ook een massadraad aanzit, er wel genoeg spanning op de computer zit en er dus ook genoeg op de hall gever staat om vonk te krijgen en de brandstofpomp ook weer normaal spanning heeft??? Who know's?????? gr.roald |
|
||||
|
||||
aan het plukken geweest in je kabelboom?
|
|||
|
|||
nee, zeer zeker niet, alleen een stukje van de krimpkous weggehaald om te kijken waar die bruine draad naar toeliep
ben niet zo gek om in een kabelboom te gaan knippen!! gr.roald |
|
|||
|
|||
Brandstofpompen worden ook niet rechtstreeks door het regelapparaat aangestuurd, gaat via relais (is dus niet veel stroom voor nodig).
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de tip. staat zonder de extra maasadraad iets van 6v spannin op, met draad loopt het het terug naar 1v
|
|
|||
|
|||
Loopt ie al?
|
|
||||
|
||||
Euh, kabelboom van een Polo. Okee, maar waarschijnlijk nog die van de golf in het interieur? Zo ja: contactslot geeft de verkeerde draden spanning?
Dat was bij mij het probleem bij ombouw 2F kabelboom (+dash) in polo 2. Stationairklep kreeg geen spanning. Kan me voorstellen dat er toch ergens een draadje niet helemaal jofel zit. Desnoods 2 kabeltjes vanaf de accu en alles waar je over twijfeld rechtstreeks aansluiten? Kan de comp daartegen?