|
||||
|
||||
Beesie is al weer thuis. Waarschijnlijk heeft er poreus ringetje gezeten vlakbij het filterhuis. Dat was alles. Mogelijk is door de beurt gekomen met het los/vast maken van het oliefilter.
Ikke weer blij, deze week nog even klussen voor vagfest
|
||||
|
||||
Koelovloiestofreservoir heb ik nog voor je liggen mocht dat nog nodig zijn, de rest van de spullen al binnen?
|
|
||||
|
||||
Chris, gefeli met de nieuwe aankoop.
Bel mij ook ff als je delen zoekt. Heb nog behoorlijk wat in de schuur liggen en aangezien je toch op de route naar me werk ligt wil ik het nog wel brengen ook.
|
||||
|
||||
Quote:
http://igorweb.org/equidec/
|
||||
|
||||
Quote:
You know where to find me
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt niet zo.... dat IS zo
|
||||
|
||||
en misschien wat andere velgjes ?
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ga ik de BBS'en van de TD eronder leggen, en deze op de TD, of ik moet ergens tegenaanlopen, wat hier leuk voor is..
Maar ja, tis m'n daily, dus er gaan alleen het noodzakelijke aan gedaan worden, ga hier niet veel geld instoppen (alhoewel het een heerlijke auto is)
|
||||
|
||||
De GTI loopt nog steeds erg goed. Inmiddels heb ik er C.V. ingezet, en Ron heeft er een alarm voor me ingebouwd, want er zat dus helemaal niets, nada, noppes in.
Verder staat de auto er eigenlijk hetzelfde bij. De bedoeling was om de schroefset van de TD eronder te zeten, alleen is de deze aan de achterzijde helemaal op/lek/verrot. Dus voorlopig maar even door blijven rijden op deze manier...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat jij nog een keer kwam neuzen Heb nog een 16v KR-tje voor je hahaha
|
||||
|
||||
Zo, het is ff stil geweest, maar vandaag ook weer iets aan de GTI gedaan. Met dank aan Patrick een setje xenon in de GTI kunnen schroeven. Als je eenmaal ermee hebt gereden, is het toch wel erg prettig in het donker. Zeker omdat de GTI bijna alleen maal polderwegen ziet.... en die ziet 'ie nu een stuk beter.
Heb nu wel ergens een massaprobleempje. Als ik de xenon aanzet, valt de toerenteller dood. En zet ik groot licht aan, gaat de rechter lamp uit.....
|
||||
|
||||
Ghehe, dat hoort niet.
|
||||
|
||||
Dus je bent wel te spreken over xenon... Misschien dat het bij mij er ook in komt, moet nog even kijken of ik het wat vindt. Zou je anders even wat foto's willen plaatsen.
Gr Lars p.s. mooie 8v heb je daar man, wees er zuinig op...
|
||||
|
||||
Zeker ben ik te spreken over de auto. Over de GTI steeds minder.
Benzine pomp hoor ik zo nu en dan zoemen.... hij lekt inmiddels koelvloeistof, verbruikt een beetje olie (vol gas = walmen) en er is volgens mij ook een motorsteun aan het overlijden. Kans is aanwezig dat 'ie er binnenkort uit gaat... ik zelf zie het niet zitten om er nog geld in te pompen.....