|
||||
|
||||
idd plaatjes van franky's zijn zeker goed.
maar het beste is altijd nog de verlaagde spindels. dan blijft de rest ook heel.je fusee kogels stuurkogels en noem het maar op. alleen die dingen kosten geloof ik 450, pleurooss. vooras doorslijpen kost te veel tijd. de plaatjes hebben echt de beste prijs kwaliteit verhouding. greetzz martijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd. die inbusjes regelrechte rommel, we hebben dat ook aan Franky's gemeld en die zeiden toen dat het misschien wel door de behandeling van de bouten kon komen (ben de naam van dat proces even kwijt, zoiets als galvaniseren laten we maar zeggen ). |
|
||||
|
||||
mooi ik weet nu dus precies hoe het in elkaar zit en waar ik allemaal op moet letten
thanxxxxx
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
aha
Quote:
oh ja dit is ook super maar volgens mij is dit weer een ander systeem dan die plaatjes van frankey? toch of niet? :o want hier zie je dat ze de as doorslijpen en een soort bussen erin zetten
|
||||
|
||||
Psies, wat je daar ziet is narrowed beam !!
Ook leuk
|
|||
|
|||
Quote:
Waar komen jouw plaatjes vandaan? En zit er verschil tussen de plaatjes van franky's en volksrepairs??? waar kan ik ze het best bestellen? Bob |
|
||||
|
||||
Plaatjes van martijn65 zijn zijn eigen foto's. Zijn plaatjes komen van Franky's VW service
|
|||
|
|||
ok, die zien er ook wel stevig uit. dan ga ik me die bestellen.
|
|
||||
|
||||
Onlangs heb ik een stukje over het verlagen v/d voorzijde geschreven voor de VWeetjes op onze site. Dit behandeld echter niet het inlassen, kijk daarvoor bij Frankys of op keversite.
Download hier het document.
|
||||
|
||||
Verlagen van voortrein
Ik heb al verschillende regelbare en versmalde kever (en bus) voortreinen gemaakt en ik verkies ook wel de rasterplaatjes. Ik heb er al verschillende van Frankys gebruikt en nog nooit problemen gehad. Nog nooit iets weten afbreken!
PUMA voortreinen zijn slechte kwaliteit. Laatst moest ik een PUMA onder iemand zijn kever monteren, maar die centerblok zat gewoon los in de buis. Je kon die 1,5mm heen en weer bewegen terwijl die eigenlijk alleen mag stroef draaien, zeker niet los zitten. De plaatjes waren ook zo slecht gepositioneerd zodat ik de wagen maar een beetje kon verlagen. De kever kon zelfs verhoogd worden met die PUMA. PUMA zoals ik ze al gezien heb: BROL! Versmalde voortrein van CSP: nog niet gezien dus geen oordeel. Peter www.vwsamba.tk |