![]() |
|
||||
|
||||
![]() En Erik ook op het forum?
![]() ![]() Mooie wagen heb je, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik hoorde van Guido dat je een jetta had gekocht. We zien ons binnenkort wel. Gr.Nigel
|
||||
|
||||
![]() Heey kerel,
ja, ben toch eindelijk verstandig geworden en ben weer terug bij het duitse front haha maar ben je volgende week zondag ook in heerlen of kerkrade bij de hornbach?? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou wel willen maar ik ga lekker op vakantie volgende week
![]() Maar als ik optijd terug ben ga ik misschien wel naar Genk.. Ga jij wel dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ligt eraan wanneer da is, ben vanaf 5 augustes weg tot 19e... en dan ben ik in de morgen terug, dus dan kan ik wel ff meeten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje zo, lopen je aandrijfassen nu aan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk het niet...moet je dan iets speciaals horen? |
|
||||
|
||||
![]() Dan zul je alleen wat stugger veren, en de aandrijfassen zullen dan lichtjes ingelopen zijn..
Tenminste, zo ervaar ik dat bij de mijne ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je hem op de krik zet (als dat lukt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hamer en een klosje hout, sla je 't zo weer naar binnen. Gewoon standaard in de auto leggen, komt altijd van pas ![]()
|
||||
|
||||
![]() En wat sfeer foto's gemaakt!!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=erik_jetta]8 en 9 J verbreed staal
![]() ![]() IK ben heel tevreden over de schroefset! Ik vind het net iets comfertabeler dan supersport(Bijna hetzelfde maar dan nog), helemaal mee eens |
|
|||
|
|||
![]() Hallo meneer Erik,
Ziet er sexy uit :P Zie je straks bij Mike kunnen we ergens foto's maken ofzo.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() mooie jetta zo
|
||||
|
||||
![]() Hier nog fotoshoot van toen mijne nog iets lager lag, samen met de polo van ServiBruls
Foto's ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sexy foto´s :P
zie je straks
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn in en uit stappen zo ![]() Leuke lokatie! En hij staat mooi zo!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had een vriend van mij hem daar laten zetten, hij ligt er in, zie hier toen hij nog ff met zijn koppie omhoog kwam ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij is gewoon een vol idioot
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pussy, smijt gewoon die dikke lip d'r onder. Je staat met je lege banden in het spoor, en met je lip op die bult ertussen. Tuurlijk schraap je dan.
En waar heb je die foto's gemaakt? Zien er mooi uit. Heb je volgens mij nog in Düren gezien, en nog effe snel een foto geschoten toen je d'r vandoor ging. Ik riep nog, maar je was al te ver weg denk ik. Foto zal ik wel effe hier neer zetten als ze ge-upload zijn.
|
|||
|
|||
![]() Mooie jetta, lekker laag !!