|
||||
|
||||
Psies, gewoon Nederlands kenteken met D bordje
Of een compleet duits kenteken
|
||||
|
||||
Van harte, weer een type3 in nederland, ziet er oke uit.
mvrg Mycha |
|
|||
|
|||
Kijk kevertjegaatweg ...
met een beetje goede wil is er zelfs van een long nose wat leuks te maken !! (niet dat hij orgineel niet leuk is,maar het kan natuurlijk altijd beter ....) Hier is echter wel meer aan gedaan dan zich op het eerste oog laat aanzien ..... |
|
||||
|
||||
Beter ziet ze dit niet!!!
Anders kan ik pas aan de slag met haar wagen... Wel heel erg mooi gedaan! |
|
||||
|
||||
Mooi ding, wens Miss G. veel rijplezier toe strakjes! Onwijs gaaf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is wel die oranje he? Niet die hierboven |
|
||||
|
||||
Hey Erwin! heb je (of Githa) deze ook zien staan op Budel?? MET teledials!!! vette bak
|
||||
|
||||
Nee! Gaaaaaf!!!
Dat wil zij dus ook! Heeft iemand hier meer foto's van??? Zo moet tie ooit worden. |
|
||||
|
||||
Naaper....
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, miss G. heeft een Langschnautzer i.p.v. de bovenstaande Kurzschnautzer. Toch net ff anders................... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat valt om te bouwen,kevertjeISweg !!! |
|
||||
|
||||
Tuurlijk, we gooien er effe voor minimaal 3 a 4 ruggen aan onderdelen tegen aan het is een oud type.
En dan is het interieur nog gedaan! Nee, het is een blijft gewoon een Langschnautzer (heerlijk woord!) |
|
||||
|
||||
natuurlijk weet ik welke je bedoeld! Heb op je site gekeken!!! Hoorde dat je de oranje kever kwijt bent... en nu dus weer een andere oranje oldtimer voor Miss G. Wat heeft ze met oranje? Of wat heb jij met oranje??? haha
|
|
||||
|
||||
Oranje is wel haar kleur ja! (Nee, dat heeft niks met nationalisme te maken )
Dit is ook fraai, knipperlicht in de bumper Net als een late kever... De schermen moeten toch gespoten worden.......Mmmmmmmmm |
|
||||
|
||||
Vind het helemaal niet raar, der Langschnautzer Heeft wel weer wat dat 'overhangende' neusje.
Passen de bumpers van der Kurzschnautzer er wel op?? die zijn weer veel mooier...
|
|||
|
|||
Quote:
kheb nog zo'n setje wielen liggen voor Miss G. .... alhoewel .... 9x17 gaat achter niet passen vrees ik ,maar ze wilde toch Teledials ?? ... in 15" of in 16" ?? :biggrin: @ bietulfriek;oude bumpers passen,alleen zijn de bumperssteunen weer anders !! vergelijk het maar met een kefâh .... door het scherm,of door de bandenbak ... zelfde verhaal ongeveer !! |
|
||||
|
||||
Kruk, die 16" zijn dat die gepolijste?
Kun je me de info over beide setjes ff PM-en? Mischien met prijsjes? |
|
|||
|
|||
Quote:
Kom van de week maar ff een keer een bakkie halen als ik aan de westy bezig ben ... kunnen we gelijk kijken hoe,wat,waar en waarom !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Graag! Maaruh..... ik zit tot over m'n oren in de ouwe zooi! -Githa's kever is verkocht en daar moet ik nog even apk voor regelen; -Mijn kever verdient ook nog wat aandacht voor de vakantie; -De weekenden zit ik in Olst voor de Ponton; -En tussendoor moet ik wat doen aan de bus anders slaap ik er slecht van! (het gaat me allemaal veeeels te langzaam met dat ding! :frown: ) Wanneer ben je aan de westy bezig? |
|
|||
|
|||
Quote:
Tja,wanneer ben ik er niet aan bezig ... gisteravond zelfs nog wat gedaan !! (nam Miss L. me niet in dank af,want ik was vrij laat thuis ) Ook ik zit volop in de ouwe zooi en het werk. -ben thuis "druk" bezig -aannemer gaat as maandag aan de loods/dakterras beginnen. -de westy MOET over uiterlijk 3 weken klaar,en dan is het op de zaak ook nog eens superdruk !! Dus bel me maar ff mobiel,dan hoor je vanzelf wel waar ik zit/lig/uithang !! ik pm je mijn nummer wel ff |