|
|||
|
|||
hey de wirewheels moeten geloof ik 1000 euro kosten met nieuwe banden zonder banden kosten ze 600 euro.
ze komen onder een golf 3 gti vandaan, een rode en het hart van de velgen is ook rood gespoten. Misschien een bekende op het forum? greets mark |
|
|||
|
|||
Hey Mark,
Heb je misschien een foto van de velgen? Ik weet niet of het zo geweldig zou staan aangezien de auto een beige kleur gaat krijgen. Maar is het overwegen waard..... greetz, Janet |
|
|||
|
|||
hey ik heb zo geen foto maar de velgen zij volgens mij niet beschadigd en alleen de spaken zijn rood ze zijn denk ik gewoon bij een spuiter rood gespoten en kan dus in ieder gewenste kleur gemaakt worden
|
|
|||
|
|||
Hey mark,
Ik ga dr zeker over nadenken (als ze dan nog niet weg zijn) ben tegen wat andere problems aangelopen. Aanvankelijk liep de kever goed, en dat doet hij eigenlijk nog maar hij maakt een enorm irritant geluid als ik gas geef. Het klinkt alsof er iets tegen het plaatwerk aantrilt. Ik heb alles wat ik zo kan zien al gecheckt. Ik dat eerst dat het de knalpijp was tegen de carroserie maar dat was niet het geval. Iemand een idee waar het vandaan kan komen? greetz, Janet |
|
||||
|
||||
Leuke kever.
Goed bezig. Is het niet het tikken/trillen van het plaatwerk van het koelhuis?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat zou best eens kunnen maar is er een mogelijkheid dat ik die van voren losschroef ofzo om ff te kijken? Ik moet me echt een werkplaatsboek aanschaffen haha! |