![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk is het leuk om extra laag te gaan - maar het mag niet
![]() ![]() Zowiezo zit er in deze moderne vliegtuigen een systeem wat per seconde talloze parameters registreert en alles wat ik er mee doe komt bij de baas op kantoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kunt t vreemd vinden dat ze die vliegtuigen zo vlak over t strand laten komen, maar ach, in Nederland staan daar huizen en wonen daar mensen
![]() Tis wel weer vreemd dat mensen die huizen kopen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() en dan durven te klagen over overlast
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ouwe 76
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat duitse filmpje zegt ook dat er mensen speciaal op vakantie gaan om op DAT strand te kunnen liggen
|
||||
|
||||
![]() Alles onder de 200 is general aviation!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
STFU ![]()
|
||||
|
||||
![]() Corfu is idd ook zo'n leuk gezicht, ik ben er vorige week geweest, en landen doet die net niet op het water, en bij het opstijgen, word de weg afgezet, en gaat meneer met zijn kont tegen het hek vol op het gas, dus zou je daar als fietser langsrijden, dan kun je opeens ook vliegen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Quote:
Ja Corfu is een kick veld om op te vliegen. Mensen staan flink dichtbij te kijken, dus ik heb ff maximaal gebruik gemaakt van de baan daar ![]() Vorige week maandag toevallig? dan vloog je met mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog een piloot hier? Dat wist ik niet
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als ik me niet vergis is er nog 1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En nog een dacht ik, buiten die ene waar jij op doelt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn. Allemaal via het leger geworden of via de dure route?
|
||||
|
||||
![]() sick!
|
||||
|
||||
![]() Is het niet zo dat de lucht zo vlak boven het water veel minder lift geeft dan lucht boven land? Lijkt me toch wel link.
Heb die foto's al lang geleden gezien, en weet ook al een tijdje waar het is, staan zelfs aardig wat filmpjes van op internet, maar als we hier nou toch mensen hebben met verstand van luchtvaart had ik dat graag geweten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even een oud topicje afstoffen, want ik kreeg dit in mn email
![]() http://www.volksforum.com/users/stijn/KLM.wmv
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dit is de Volksforum Crew Laagvliegert? ![]() Niet normaal hoe laag die gaat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, nee ik werk voor een ander legendarisch bedrijf
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() wel erg interesante filmpjes daarintegen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=c_xm...feature=related Last edited by richard-polo : 06-02-2008 at 12:37. |