![]() |
|
|||
|
|||
![]() idd 13 en 14 is net te klein... zat er eerst ook naar te kijken maar met de set is het echt te mini.... maar morgen ga ik een nieuw setje velgen halen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() C2 velgen staan hem super!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Man man, dat je daar in durft twijfelen ... ![]() C2's natuurlijk! Verder nette golf, met heel wat potentieel! |
|
|||
|
|||
![]() hahah ik heb de knoop al doorgehakt!!
wie zou er een photoshopje kunnen maken van de c2. alleen dan met het hart in de kleur van de auto en een chrome rand, en 1tje met het hart in het zwart met een chrome rand.. |
|
||||
|
||||
![]() Al ben ik niet zo'n fan van quartet, is denk dan die C2's er het best onder zullen staan.
|
|
|||
|
|||
![]() Eindelijk maar weer eens een update.. het is een tijdje stil geweest maar ben er nog volop mee bezig.
maar het gaat kut ![]() ![]() iedere keer als ik de auto starte begin het olie lampje te branden en hoorde je een mooie zoemer ![]() waarschijnlijk maken de kabels massa,,, dus kunnen we nu dus de kabelboom napluizen... maar ik zit natuurlijk niet stil :mrgreen: heb het volgende alweer gekocht *schroefset! zo kan hij mooi laag op de grond! en dat ligt ie nu ook! * BBS RM ![]() ![]() ![]() *verder al heel wat geld erin gestoken om hem straks apk waardig te krijgen.. benzinepomp, alle remmen vervangen, slangen etc etc en wat staat er nog op de lijst! *deze radio komt erin, de kleur past mooi bij de wagen :fag: :mrgreen: ![]() en er komt natuurlijk een lekkere subje en compo in. *dit stuurtje, lekker old school! ![]() *verder nog: andere tankdop de middendemper vervangen door een holle pijp, kruiskoplampen (in bestelling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bbs rm
![]()
|
|||
|
|||
![]() @dw1986mk1
wat is er mis met de bbs rm??? je ziet ze veel maar ik vond e toch het mooiste.. vooral voor de oldschool race look ![]() en idd 9j is lekker breed!! ziet er echt dik uit van achtere! zal snel zorgen voor foto;s dat ze gemonteerd zijn |
|
||||
|
||||
![]() ik vind bbs rm wat afgezaagd , maar 9 j idd wel dikke sjit
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd hoe dat staat
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zal zondag eens foto;s maken...ze liggen er al onder. maar zit nu nog even met het afstellen van de schroefset.. had ze namelijk veel te laag zitten zodat de ze als een gek aan zouden lopen.
![]() dus ik heb ze nu als het goed is mooi afgesteld.. dus ben benieuwd hoeveel ze zijn nagezakt. en als het me nog iets te hoog is gaat ie weer wat lager ![]() en er zijn nog 2 dingen die bij het lijstje toe zijn te voegen... een cv, en een goed alarm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn keuze zou ook de c2's zijn.
maar net wat als pjvl zegt, je kunt ook apart gaan doen en er een heel ander soort wiel onder leggen. iig succes met de mk1
|
|||
|
|||
![]() hierbij een kleine foto update!
helaas zit er geen foto bij van de hele auto.. omdat de plaats waar hij staat daar net te klein voor is ![]() maar ik heb wel een hoop losse foto;s, zijn vooral van de velgen :mrgreen: hierbij een kleine selectie ![]() ![]() ![]() ![]() hierbij het front.. nog zonder de nieuwe koplampen en grill.. ![]() en om een idee te krijgen van het dash. ![]() laat maar horen wat jullie ervan vinden! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super hoor!!
staam hem heerlijk , vooral die 9j achter!! suc6 verder , gr eelco |
|
||||
|
||||
![]() Echt een super mooie wagen
![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor alle positieve reacties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat voor bandenmaat heb jij op de velgen zitten? heb een set 3delig bbs en wiel die onder mijn golf1 gti doen met liefst 7,5J rondom past dat een beetje??
|