|
||||
|
||||
@Berend: dat was ook wel een mazzeltje.. Die kwam ik toevallig tegen bij het opruimen van een werkplaats. Heb toen gevraagd wat het moest kosten en heb ze toen maar meegenomen.
Enige nadeel is, dat het een 38mm set is.. Misschien is dat een beetje overdreven voor mijn 1.3 3f blok! Aangezien het op een R6 gezeten heeft, en de rest van de 1.3'tjes vaak met cbr600 carbs rond rijdt, moet het volgens mij wel lukken met een nette sproeierbezetting. Een R6 en CBR600 fireblade verschillen toch niet zo veel van elkaar qua vermogen en helemaal niet qua inhoud. Ga morgen een inlaatje bakken denk ik.. Was van plan om uit alu te bouwen, maar ga voor een 'testinlaat' toch eerst maar met een lekker stalen buisje van start. Dat last iets makkelijker!
|
||||
|
||||
Quote:
dream on .co is veel beter regelbaaar bij de cv keihins ,flachschiebers zijn wat dat betreft weer net zo rommelig als webers
|
||||
|
||||
en wie denkt dat als je 40mm webers rijdt ook 40mm zzr carbs moet rijden ,moest zich schamen ,en weer eens de boeken in duiken .ach weet je wat .ik houdt de echte goede kennis wel voor me zelf ,zoek het lekker uit met zijn allen
|
||||
|
||||
Tja, niet iedereen weet zoveel als jij kennelijk. Relax man.
|
|
||||
|
||||
ik denk dat serge bedoelt dat je de search eens moet gebruiken
dan kom je heel veel kennis van hem tegen die hij nu voor zich houd |
|
||||
|
||||
ik kan serge wel een beetje begrijpen na al die mails die die krijg over altijd hetzelfde..
indd de zoekfunctie moet genoeg opbrengen als je voldoende zoekt!!! |
|
||||
|
||||
ach zie steeds meer op forums dat er zomaar geboerd wordt zonder daadwerkelijke kennis en dat gebeurt ook hier in dit topic .en als mensen graag die zogenaamde kennis willen spreiden en geloven ,moeten ze dat vooral doen .en motorfiets carbs zijn niks goedkoper dan webers solexen of dellorto's .als je goed kijkt kost een komplete set webers met inlaat een 300 euro 2e hands .en dat kost een setje motorfiets carbs met eigenbouw inlaat ook zo'n beetje (aangezien je arbeid ook moet rekenen )
voordeel is dat je met cv carbs geen carburateur gat hebt .je co gelijkwaardig aan injectie motoren kunt stellen.probeer dat maar eens met webers.