|
|||
|
|||
Volgende week vrijdag (6 juni) ga ik kijken naar deze auto, als hij bevalt koop ik de auto direct. Ik ga er echter gewoon vanuit dat ie bevalt, de foto's zeggen meer dan genoeg. En bovendien is de motor gereviseerd
|
|
|||
|
|||
zit wel een maar bij
hij moet 8 juni in de bak in bergum staan eigenlijk kan dat bij de koop in geintje ....ik weet zeker dat hij bevalt ik zie je vrijdag wel ik woon 3 huizen verder |
|
|||
|
|||
de kans dat ik m koop is 99%
dus de kans dat je m te zien krijgt zondag is 1% Ja leuk! kom anders ff langs, ik heb om 13u met Lammert afgesproken! groetjes Dennis |
|
|||
|
|||
Quote:
dan zie ik je vrijdag wel ff |
|
||||
|
||||
Als je hem koopt zou ik er wel een ander einddempertje opzetten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toevallig jouw einddemper?? Jaaaa hij is echt super! gisteren de verpakking aan duizend stukjes getrokken en me verbaasd over de grootte van dat ding |
|
|||
|
|||
Ik heb nu alle originele onderdelen die ik er nog op wil zetten voor deze auto compleet (en dan heb ik de auto nog niet eens):
- nieuwe rode lijstjes origineel VW - nieuwe emblemen, origineel - striping op de zijkant, besteld bij Classic Parts - nieuwe ATS CUP velgen (moeten nog 195/45 R15 bandjes om) - het streepje op de achterklep heb ik gisteren gekregen!! - gebruikte originele VW GTI spoiler voor - nieuwe originele VW einddemper voor de 1,8 GTI (thanks Scumbag ) - A-stijl kapjes (gebruikt) Nu nog een GTI tankdop, tenzij de huidige origineel is, maar dat dacht ik niet. En als je dan uittelt wat die onderdelen nog hebben gekost, ben je in totaal weer ruim 1000 euries verder.... (wel inclusief nieuwe banden he) Het mag wat kosten he! |
|
||||
|
||||
super man, ben echt benieuwd
|
|||
|
|||
nieuwe emblemen, origineel .......ga je er gaten in boren dan ?
gebruikte originele VW GTI spoiler voor......wat is er mis met deze ...is ook in 2 delen nieuwe originele VW einddemper voor de 1,8 GTI .....en de rest dan . is van voor tot achter van supersprint Nu nog een GTI tankdop....orgineel is met een klepje over het slot heen |
|
|||
|
|||
Quote:
Gaten ga ik niet boren, ik breek de clipjes af en plak de emblemen erop. De spoiler is een replica, toevallig kwam ik op marktplaats een originele tegen. Daar heb ik voor mn GX 3 jaar lang naar gezocht, nu kom ik m tegen. Originele vind ik mooier. Lammert adviseerde me een originele einddemper te monteren, de supersprint komt ergens tegenaan zei hij. Ik laat de hele supersprint zitten, behalve de einddemper. Waar je gemakt van hebt moet je laten zitten, en een RVS uitlaatsysteem is natuurlijk super! |
|
|||
|
|||
Quote:
helder |
|
|||
|
|||
Quote:
kom jij morgen gewoon ff aanlopen of bel je op? mn nummer is 06-16521824 dus kijk maar |
|
||||
|
||||
Succes morgen, ik ben benieuwd of het hem wordt.
Groetjes mede WTB student
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben al 1,5 jaar geen WTB student meer Zit je wel op de HTS in Heerlen? |
|
||||
|
||||
Als je de auto koop, wel even showen op de meeting 8 juni V.A.G meeting burgum.
|
|
||||
|
||||
Quote:
In Heerlen ja, ik heb jou daar wel eens zien rondrennen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zou ik graag willen doen, maar dat gaat niet lukken. Mn moeder is zaterdag jarig, mn zus zondag. Das groot feest. Anders had ik er een mooi weekendje Friesland van gemaakt! |
|
|||
|
|||
Zo, alle onderdelen liggen al klaar om gemonteerd te worden!!
Hier ff een footootje: (en de velgen zijn al geboend) De streep voor op de kofferklep is een enkel streepje. Het dunne streepje wat erbij zit is een hulplijntje, die je op de gelijke hoogte met de onderkant van de koferklep plakt en daarna weer eraf neemt als alles op zn plaats zit. Zo, en morgen op naar Friesland! |
|
||||
|
||||
Jij gaat een fantastische prijsonderhandeling tegemoet!
En dat voor een auto die al bijna een jaar te koop staat.... Als ik de verkoper was zou ik speciaal voor jou vasthouden aan de vraagprijs. Het is makkelijk verkopen aan iemand die al verkocht is Maar goed: "The quality remains long after the price has been forgotten"