![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey, ben ff laat.
Ik ga volgende week ff kijken met jeroen, hij heeft hem zelf geimporteerd, oudere man, heeft daar 5 jaar gestaan ivm de oorlag, gelukkig niet beschadigd. Volgens de mensen was de auto in hele goede staat, maarja wie zegt dat niet. En helemaal origineel, behalve wielen en banden. Jullie horen van me!!
|
||||
|
||||
![]() kopen denk! eventueel blok reviseren, dan heb je in ieder geval een ruig verhaal achter je auto.
|
||||
|
||||
![]() Nou, daar komt ie.
-Dorpels verrot -ontzettend slecht gespoten -G-lader helemaal op -Heeft nog minder kracht dan mij 8V GTI -Meneer trok hem bij een olie-temp van nog geen 50 graden helemaal open -Hele vreemde costructie voor de aircopomp. -Geen boekjes, men wist niet meer waar die gekocht was Jeroen, maak jij het ff af?
|
||||
|
||||
![]() even wat positiefs: Jeroen vondt het Frontje mooi
![]()
|
||||
|
||||
![]() valt dat ff tegen dan, toch jammer
|
|||
|
|||
![]() ja zat wel klima in! dus electronische airco alleen werkte de airco zelf niet!
en die auto was gewoon echt op. je was alleen al knap bezig als je de lader nog kon horen zoemen...en idd die dorpels hadden ze gewoon dicht geplamuurd. nou sprak ik sergio ook op msn en zei die auto ook wle te kennen. en kwam met zelfde punten.was een schijtbak. :twisted: |
|
||||
|
||||
![]() toch zonde dat zo'n auto helemaal naar de verdommenis gaat, maarja niks aan te doen
|
||||
|
||||
![]() Zat erin he, een ex yougoslavische auto.... denk niet dat ze ooit de technieken hebben gehad om zoiets te kunnen onderhouden cq te repareren.
|
||||
|
||||
![]() was ook bijna te mooi om waar te zijn, zo'n auto in perfecte staat voor die prijs
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch maar daar nog even kijken jongens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je een goede Rallye wilt zal je die uit Belgie of Duitsland moeten halen degene die hier zijn zijn of afgeboerd of supernetjes maar in bezit van liefhebbers die ze niet verkopen.
|
||||
|
||||
![]() Vind je hem echt niet mooi Christiaan ?
|
||||
|
||||
![]() Afgezien van de spoiler en de doorgezakte achterkant vind ik het wel een nette bak.
|
||||
|
||||
![]() ik vindt de kleur al niks en die achterspoiler moet er echt af en ontzettende lelijke spiegel is echt geen pan!
|
||||
|
||||
![]() Die autostyle achtige antenne is wel helemaal te gek! :?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() net wat mel zegt! ga naar dld.
ken ze die erg nette rallye met 120dkm en boekjes erbij(schadevrij) hebben meegenomen voor 3300€ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die rooie schijtbak ![]() Kep alweer een G60 opt oog, Jeroen en Dennis kennen de auto wel. Nu eerst de Blue verkopen.