|
||||
|
||||
Beter opletten klaas
|
|||
|
|||
Shit, ik had beter moeten kijken dus!
Netjes dat ze em af hebben gekregen, een aantal weken terug was ie nog helemaal kaal. Is Budel alleen voor luchtgekoeld trouwens? |
|
||||
|
||||
Ja dat zei ik net op de keversite ook al tegen Keverpech..
was zelfs gespot door hem : |
|
||||
|
||||
De oliekeerring van de versnellingsbak zorgde nog even voor een klein beetje werk op donderdag toen we doorgingen.
Op de pechstrook op de ring van Antwerpen. Pintje derbij en we waren vertrokken. Paar uurtjes later reden we weer We hebben daar gewoon 3 dagen feest gehad. Donderdag op een akker van een boer uit Budel. THE DAY AFTER aanschuiven voor Budel :lol: Aaan het opbouwen AND PARTYYYYYYYYYYYYYY Zaterdag opt gemakje met de kleine prinsesjes wat over Budel gestruind ! 'S avonds weer feest in de Bus. K3 voor de dametjes. G E W E L D I G !!!! A zo genieten !!!! OJA, sluit VOORAL GEEN weddenschappen af wanneer u zat bent. Onze 2ugly weet daar alles van HET OUDE LOGO VAN the vw barn Zomaar CONCLUSIE: Vanaf donderdag tot vrijdag hier en daar wat pech gehad onderweg... 2 radio's naar de klote omdat mijn safari's echt lekken NIET NORMAAL. Hier en daar wat regen gehad.... BUDEL ROCKSSSSSSSSS !!!!! Het meest fantastische evenement wat er bestaat voor ons. Overal al geweest en Budel is gewoon DE MAX !! Ieder jaar weer een grote gezellige bende. !!! Tot volgend jaar 8) 8)
www.doppie.eu Last edited by Don : 18-06-2007 at 08:37. |
|
||||
|
||||
8) ZALIG !
|
||||
|
||||
Quote:
Heee, dat zijn mijn foto's Leuke kubel!!! Erg gave naafdoppen!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
We hadden weer wat nieuwe rides bij ons...........vandaar lijken het er zo veel Dit is het ratje uit deze topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31802 3 weken geleden gekocht, en gisteren 3e prijs op het concours gewonnen
|
||||
|
||||
Quote:
welke waren er 1 en 2 dan? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iemand die toevallig de kleurcode weet? |
|
||||
|
||||
Quote:
NR 2: NR 1:
|
||||
|
||||
oke dat zijn ook wel 2 coole auto's..
maar iig gefeliciteerd! je heb het toch snel geflikt met je kever! |
|
||||
|
||||
Proficiat Léon
Blij dat ie was En terecht!!! Heerlijk weer op de zondag, en veel mooie wagens gezien. Geen foto's gemaakt, helaas Complimenten voor de crew !
|
|
||||
|
||||
Bij deze dan mijn pica's... eindelijk, ja ik weet het
Het was weer een super weekend! Tussen de buien van zterdag door toch prima vermaakt... Ik zal niet te veel ouwehoeren, jullie willen toch foto's zien dus ik heb er dik 350 geupload! Check www.AirMighty.com voor alles, maar eerst een paar teasers! He-le-maal af!" UDB line-uppie: Mooi speelgoed: Niet te missen deze uber dikke rat: Natuurlijk een kleine PARTY: ...nog eentje dan om af te sluiten maar... ...check www.AirMighty.com voor de rest van de pics... take your time!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx Lin! Werd ook wel heel spannend gemaakt.....lintjes kwamen op het laatste moment en toen liepen ze me nog te fucken ook Maar als laatste kwam er toch ook een lintje op het ratje
|
||||
|
||||
geheel onverwacht stonden ik tijdens de terugreis van Spa tussen allemaal luchtkokers
absolute topper echt kwijlen!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
geniaal, met een bak bier erbij op de antwerpse vluchtstrook je blok eronder wegtrekken
|
||||
|
||||
Niemand een foto van die (groene) kever met die vr6 erin?
|