|
|||
|
|||
uuh een vraagje.....
nee zonder dollen het is super en dik en te gek maar als je hier iemand mee dood rijd ook al is het je schuld niet hang je zwaar..dus denk goed na over hoe of wat...tis jou wagen maar ook ik vind dat als je de power wil je ook moet zorgen dat het legaal is.. stel jij gaat vol en klapt achterin een wagen (bijvoorbeeld) en er komt technische controle (ze zijn tegenwoordig niet gek en meer alert op zulke dingen) dan ben je niet verzekerd enz. enz. ja ik ......................het ik word al wat ouder en dan ga je toch meer over die dingen nadenken maar goed als project is het super |
|
||||
|
||||
volgens mij had ik van hem begrepen dat ie gaat proberen een goedkeuring erop te krijgen... weet niet precies hoe of wat, maar hij gaat hem in ieder geval niet verzekeren als een 1.3'tje
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal wat je daar allemaal zegt, denk er precies hetzelfde over ! |
|
||||
|
||||
ziet er vanbuiten een traag golfje uit, maar tis niet zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
En bedankt........ |
|
|||
|
|||
ik heb de rdw gebeld en gevraagt wat het zou kosten om dat op kenteken te krijgen het kost rond de 800 euro omdat er geen typegoedkeuring voor is hij moet dan naar lelystad om allerlei keuringen te ondergaan.
mzzl pim |
|
||||
|
||||
Dus je bent nu aan het sparen? Het zou voor mijzelf een hele vette opsteker zijn als die op kenteken zou komen (als ik de bouwer was) dan weet je dat je goed bezig bent!
Veel succes in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Quote:
?? ik vat hem ff niet... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe bedoel je Emiel
|
||||
|
||||
staan die mivw-auto's dan niet mooi op kenteken ?
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
800€ voor een type goedkeuring.
Ik ben geen expert op dit gebied maar ik geloof er geen hol van. Maar ok. Ik denk dat er wel wat meer bij komt kijken. Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit hele gebeuren. IIG heel veel succes en ik kan niet wachten op filmpjes van hoe het ding rijdt. ALs je hem niet op kenteken krijgt heb je nog altijd een hele dikke racer voor op de nurnburg ring.
|
||||
|
||||
Quote:
Is wel zo hoor dekilo alleen is het wel zo je moet bereid zijn meer uit te geven want het kan ongelooflijk meevallen maar ook ongelooflijk tegenvallen. Ben je niet bereid meer uit te geven dan moet je er niet aan beginnen.
|
|||
|
|||
Quote:
kost idd rond de 800 alleen de keuring,wil niet zeggen dat ie goed gekeurd wordt,en dus een kenteken krijgt,is puur de keuring. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd
succes met het project
|
|||
|
|||
Een type goedkeuring voor een mk1 vr6 bestaat wel,ze geven hem alleen niet meer af
in nederland.En menno,goeie opmerking"keuring kost 800,-" dat is geen garantie voor goedkeuring dat is alleen garantie dat je je geld kwijt bent.Mijn auto heeft 3 dagen in lelystad gelogeerd dus tel uit je winst,maar het was niet voor niks gelukkig!! Toch leuk project en succes! |
|
||||
|
||||
Type goedkeuring voor een Mk1 VR6 bestaat niet. Goedkeuring is wel mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Hoe verklaar je dan dat er 7 mk1 vr6jes op kenteken rond rijden in nederland?
En meer niet?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is omdat die goedgekeurd zijn met de VR6 motor erin... Typegoedkeuring is als je bijv. in een golf 3 1.4 een vr6 motor bouwd want die zijn orgineel ook met vr6 motor geleverd en daardoor weet je zeker dat de carrosserie niet raar op de weg licht of watdanook... |
|
||||
|
||||
Quote:
Typegoedkeuring is bij de locale rdw te halen? Dus als ik bijvoorbeeld eerst een golf 1 1100 had en ik leg daar een 1800 gti in van de golf 1...dan kan ik zo de typegoedkeuring halen als alles voldoet? Omdat de 1800 gti wel eens is uitgebracht? Of zit je toch nog met die 40% vermogenswinst? |