|
||||
|
||||
Ga zondag samen met JK Lemans!
heb er zin in!
|
||||
|
||||
Weersvoorspellingen worden positiever.. ik heb al gehoord dat het alleen vrijdagmorgen regend en dat het dan op klaart.
Op buienradar.nl staat het alleen anders. 90 procent kans op regen t hele weekend. Achja t veranderd altijd wel. We nemen de partytent mee en zetten die voor het tentje.. lekker droog zitten |
|
||||
|
||||
precies! vanmiddag ff de tent uit t stof halen..
|
||||
|
||||
hmm es eff kijken of ik wel kom dan, geen zin om daar in de drek te soppen ...
|
|
||||
|
||||
Vanavond alles inpakken, morgenochtend naar Budel voor het weekend!
Weersvoorspelling: http://www.weer.nl/nl/home/weer/wer...el&noLinkList=1 |
|
||||
|
||||
wij gaan met Air To Move het hele weekend heen. we verzamelen morgenochtend om 8 uur in Beilen.. om dan 4 uurtjes te gaan rijden naar Budel..
we hebben er zin in.. groetjes |
|
||||
|
||||
Auto is er NET klaar voor!! Was nog even zweten maar het rijd weer
Morgen die kant op en paraplu mee
|
||||
|
||||
Ik neem voor de zekerheid maar een regenpak mee en kaplaarzen.
Mijn ouders komen morgennacht terug uit turkije, vroegen of ze een jas aan moesten... toen stuurde ik terug... voor de temperatuur niet. Je kan beter kaplaarzen aantrekken |
|
||||
|
||||
lichamelijk ben ik erbij, geestelijk moet ik nog afwachten, kever zit vol met bende en drank,
wordt zoiezo gezellig weer kan nooit slechter als Spa 2006, en die was ook helemaal top, dus ik heb er het volste vertrouwen in..
|
||||
|
||||
schijnt daar nog geen druppel regen te zijn gevallen.
en de vooruitzichten zijn prima! zon en af en toe een verfrissend buitje..
|
||||
|
||||
nou, ik reed gister-middag langs Budel, en toen onweerde en hoosde het keihard
grond zal zowieso wel wat mossig zijn :P
|
||||
|
||||
ik zeg toch, schijnt!
|
||||
|
||||
hoho, je hoeft niet boos te worden
|
||||
|
||||
was ik niet! alleen was ik deze vergeten:
|
||||
|
||||
Quote:
...
|
||||
|
||||
vandaag een hoop wagens zien rijden die opweg naar budel waren (T1, T2's en kevers)
Ik wil ook Maar morge kan ik niet, moet ik werken en ik wil erna nog naar opendag in volkel (vliegbasis) als ik dat nog red na mijn werk. Dan zou ik dus alleen zondag kunnen, maar dat wordt dan in me eentje. Dat zoek ik niet dus helaas
|
||||
|
||||
Kom net thuis en zit me net af te vragen waar Budel exact is... Is er een adres, of wat moet je aanhouden...? Anders wordt het een toevallig passerende kever volgen
|
||||
|
||||
Ahaa! Wat een beetje speurwerk al niet kan doen zo laat op de avond;
Quote:
Goed, truste
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zelf al opgezocht: Tarieven per persoon: vrijdag, zaterdag én zondag entree exclusief camping inclusief 1x gratis toegang attractie je polsbandje blijft alle dagen geldig € 8,00 p.p. vrijdag, zaterdag én zondag entree inclusief 1x overnachting camping (vrijdag óf zaterdag) inclusief gratis douchen (onbeperkt) inclusief 1x gratis toegang attractie je polsbandje blijft alle dagen geldig € 20,00 p.p. vrijdag, zaterdag én zondag inclusief 2x overnachting camping (vrijdag én zaterdag) inclusief gratis douchen (onbeperkt) inclusief 1x gratis toegang attractie je polsbandje blijft alle dagen geldig € 25,00 p.p. Alle bezoekers ontvangen een polsbandje en er zal gedurende het evenement op het dragen daarvan gecontroleerd worden. Enkel luchtgekoelde VW op het terein, alle andere vehikelen worden afgesleept, vermalen en tot Alfa's verwerkt, of je parkeert ze op een van de al dan niet betaalde parkings.
|
||||
|
||||
Quote:
Zonnetje schijnt al lekker in het noorden....Veel plezier mensen daar...veel foto`s maken!