Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Ideeen en opmerkingen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-12-2003, 13:40
polopower polopower is offline
Postwhore

Een schizofreen is nooit.....
Old 20-12-2003, 18:59
niels_g60-power's Avatar
niels_g60-power niels_g60-power is offline
Postwhore

8) 8) 8)
Old 20-12-2003, 20:59
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by polopower
Een schizofreen is nooit.....

Hebben wij ook al last van
Old 21-12-2003, 09:21
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
Old 21-12-2003, 11:25
Eduard Eduard is offline
Forum Newbee

:toost: hahahah :toost:
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:06
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life

Kan er geen groter off-topic gedeelte komen (waar Baldrimmer zich dan kan uitleven)? Ik bedoel ik kwam op het vwforum met hele serieuze bedoelingen en begrijp dan niet dat iemand allemaal taktieken aan het uitproberen is om de forumeigenaar ervan te overtuigen dat het niet goed zit of zoiets. Ik vermoed dat dit "grensopzoekende"-gedrag een vast onderdeel is van Baldrimmers persoon en daar kan niet iedereen even goed mee opschieten.

No offense maar nu we toch opnieuw beginnen...
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:33
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

16 kleppen : sprak net je broer nog op dit forum ..
Baseer jij dit op mijn uitleg ? Of wil je graag bevestigd worden in je ongegronde vermoedens ? Dan moet ik je erg teleurstellen vrees ik ..

Ik vind het niet erg om de hele zwarte piet toegespeeld te krijgen maar het is zo makkelijk om een naam ergens uit te pikken die zich hetzelfde gedroeg in het off topic gedeelte zoals zo vele anderen . Of ben je die namen al weer vergeten ? Kan ze moeilijk vragen of ze ook een topic als deze willen openen ..

Dus volgende keer graag een genuanceerde vraag die ook over anderen gaat en niet alleen over mij ..

Weet niet hoelang je al lid was maar misschien was het je al opgevallen dat de know how aan het wegrennen was op het VW Forum . Lag dat aan mijn Off Topic gezever of aan het feit dat alles en iedereen het beter wist ?
Meen me de laatste week nog een topic te herinneren waar iemand tot de grond werd afgebrand omdat hij in de ogen van anderen onzin uitkraamde over zijn 8 klepper met 240 pk .. Of het eeuwige gezeur over bekeuringen of Opels .
Of ben je dat soms vergeten ?
Ben de eerste die toegeeft dat ik niet de makkelijkste ben maar met 1 vingertje wijzen is veels te makkelijk .
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:35
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Daar wil ik aan toevoegen dat Gert zich de afgelopen dagen voorbeeldig heeft gedragen hier en ik hoop dat hij dat blijft doen

Daarnaast blijven On-topic en Off-topic berichten strikt gescheiden, off-topic berichten in on-topic categoriën worden gewijzigd of verwijderd.
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:40
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Gert is niet zo dom als ik er uitzie :!:

Ik heb ook nog steeds het diee dat de oorzaak voor het sluiten nog lang niet helemaal duidelijk is, maar dat komt waarschijnlijk door de gang van zaken betreffende het sluiten, en het niet 'open' (geweest) zijn van het forum..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:42
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie

Hoe komt het toch dat Gert altijd aan het discussieren is :?:
Is politiek Den haag niks voor je, Gert?
Old 22-12-2003, 00:43
MMgolfnut1's Avatar
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tommy

Ik heb ook nog steeds het diee dat de oorzaak voor het sluiten nog lang niet helemaal duidelijk is, maar dat komt waarschijnlijk door de gang van zaken betreffende het sluiten, en het niet 'open' (geweest) zijn van het forum..

Weet jij dan niet iets meer van de sluiting dan de gemiddelde persoon hier?
Old 22-12-2003, 00:49
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Marnix : nee Den haag is idd niks voor me .
Een discussie is leuk op zijn tijd maar dan moet het wel inhoud hebben . En in de 2de kamer zie ik dat maar af en toe
Ken je de uitdrukking : Hoge Bomen blablabla ?
Soms moet je wel wat terug zeggen sorry ..

En over het sluiten van het oude forum : het blijft gissen maar soms zijn 1 en 1 toch echt 2
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 00:55
MMgolfnut1's Avatar
Forum junkie

Huh, hoge bomen blablabla ken ik niet, maar mijn algemene ontwikkeling is dan ook ver beneden peil :?
Inhoud.....inhoud..... discussie met inhoud. Sjeeeeeeeee, dat heb ik allang niet meer gehoord. Valt idd niet mee om die te voeren.
Je kan idd bepaalde discussies niet uit de weg gaan. Ik lees ze trouwens met plezier hoor, daar niet van.

Wat betreft de sluiting van het oude forum. Volgens mij hoorde ik op de laatste dag Tommy, pb, oorlog in 1 zin.............. :?:
Old 22-12-2003, 01:25
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
Quote:
Originally Posted by Tommy

Weet jij dan niet iets meer van de sluiting dan de gemiddelde persoon hier?

hoe bedoel je?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 01:35
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Marnix : ik vertel je nog wel een keer wat ik weet
Gelukkig weet ik ook niet alles
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 01:39
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
Wat betreft de sluiting van het oude forum. Volgens mij hoorde ik op de laatste dag Tommy, pb, oorlog in 1 zin.............. :?:

wat bedoel je? mij in één zin met pb en oorlog? of in mijn zin pb en oorlog....

Als iemand mijn kant van het verhaal wil horen dan vraagt ie dat maar op msn bijvoorbeeld, ik deel het graag, maar niet hier. Dit omdat het anders door een half lezende toch niet goed wordt gevat, en het niks te maken heeft met het nieuwe forum... Frisse start heh... :!:
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 08:27
No personal life

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
16 kleppen : sprak net je broer nog op dit forum ..
Baseer jij dit op mijn uitleg ? Of wil je graag bevestigd worden in je ongegronde vermoedens ? Dan moet ik je erg teleurstellen vrees ik ..

Ik vind het niet erg om de hele zwarte piet toegespeeld te krijgen maar het is zo makkelijk om een naam ergens uit te pikken die zich hetzelfde gedroeg in het off topic gedeelte zoals zo vele anderen . Of ben je die namen al weer vergeten ? Kan ze moeilijk vragen of ze ook een topic als deze willen openen ..

Dus volgende keer graag een genuanceerde vraag die ook over anderen gaat en niet alleen over mij ..

Weet niet hoelang je al lid was maar misschien was het je al opgevallen dat de know how aan het wegrennen was op het VW Forum . Lag dat aan mijn Off Topic gezever of aan het feit dat alles en iedereen het beter wist ?
Meen me de laatste week nog een topic te herinneren waar iemand tot de grond werd afgebrand omdat hij in de ogen van anderen onzin uitkraamde over zijn 8 klepper met 240 pk .. Of het eeuwige gezeur over bekeuringen of Opels .
Of ben je dat soms vergeten ?
Ben de eerste die toegeeft dat ik niet de makkelijkste ben maar met 1 vingertje wijzen is veels te makkelijk .

'tuurlijk is het zo dat er veel meer personen waren die zich aan het een of ander schuldig hebben gemaakt. Ik ook wel eens af en toe. Toch denk ik dat het er gewoon bijhoort, iemand die zo sterk overdrijft daargelaten. Daarom pleit ik ervoor een groter off-topic gedeelte te maken (met meer catagorieen) zodat iedereen zich daar naar hartelust uit kan leven. Je krijgt ook niet de zwarte piet toegespeeld, ik denk alleen dat jij en anderen wat meer speelruimte moeten krijgen in de off-topic afdeling.

Je bent zelf toch voor duidelijkheid over het beleid binnen een forum, laten we dan hier beginnen.

o ja, ik heb geen broer, wie bedoelde je eigenlijk?

Groeten,

Derk
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 08:41
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Dat broer was een grapje : 10 minuten daarvoor was er hier iemand die ook naar aanleiding van 1 tekst mij kon analyseren
Maar de tekst die je nu plaatst kan ik me helemaal in vinden .

Persoonlijk denk ik als je een soort community wilt maken/hebben voor alle VW rijders van de benelux je bijna elk onderwerp kunt aansnijden behalve geloof en politiek .
En waarom zou je het alleen over VW's hebben ? We hebben allemaal dezelfde hobby en soms wil je wat anders kwijt .

Maar niet bevreesd : hier zijn tot nu toe de VW gerelateerde topics m.i. wel interessant . Op het oude forum kwam elke vraag wel 5 keer voorbij in een half jaar tijd .
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 08:54
No personal life

Aha, kijk, we kunnen het toch met elkaar vinden. 't Is niet altijd even makkelijk om je mening via een toetsenbord te geven vind ik, het komt er wel eens een beetje krom uit.

Iedereen heeft wel eens de behoefte om wat anders te lezen dan iets over kapotte versnellingsbakken of andere terugkerende onderwerpen. Zo lijkt een autogerelateerde moppen catagorie in de off-topic mij ook wel leuk.

En af en toe een stevige discussie...

Derk
Reply With Quote
Old 22-12-2003, 09:12
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Oh ik twijfelde er niet aan dat we er niet uit zouden komen hoor .. maar tis idd een kunst om dat neer te zetten wat je bedoelt .

Ik denk dat het team alles noteert wat voorbij komt en er straks op het forum nieuwe style een ruimte komt waar iedereen zich in kan vinden : on- en offtopic
Reply With Quote
Reply

Posting Rules