|
||||
|
||||
Hoe en waar kan men die platen te bestellen en hoeveel kost zo een plaat?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze voor zo'n beetje alle modellen gedrukt, zelfs de Tiguan heb ik al gedaan... Zelf heb ik alleen een voorkeursselectie plaat...leuk voor op m'n matzwarte kever...
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn helaas niet zo te bestellen, Misschien eens bij de dealer vragen... Ik maakte daar meer drukwerk voor VW, ook de mooie borden tbv het 60 jaar bestaan...erg leuk voor in de garage!
|
||||
|
||||
dan zal ik eens bij de dealer vragen, thanks!
|
||||
|
||||
Zal nog even verslag doen
Vanmorgen om 10:00 de auto's opgehaald, de kever en de GTI. Lekker ritje heen gehad, klein probleem met het druklager van de Kever maar opgelost en door gehobbeld naar Nieuwegein. Eenmaal aangekomen beetje staan praten bij de auto en rondje gelopen. Er stond leuk spul tussen maar ook veel plastic helaas. Nog wat bekende gesproken en gezien. Uiteindelijk ging Wim er vantussen met de 1e prijs luchtgekoeld met de Kever.
|
||||
|
||||
Was ook een dikke en nette kever, dik verdiend!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze zitten op showroom auto's bij de dealer... Als je het lief vraagt krijg je dr misschien wel 1 |
|
||||
|
||||
was die van wim ? super ding !
|
|
||||
|
||||
ik heb die platen liggen in de oude kleurstellingen.. wit met zwart ipv andersom.. kon je een aantal jaar terug bij de VW stand in w-see kopen voor het enorme bedrag van 2 euro per stuk..
|
|||
|
|||
waar zijn jou wiel doppen lennart ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die is inderdaad van Wim
|
|||
|
|||
peter was jij er ook? hij is leuk geworden he?
|
||||
|
||||
Absoluut mijn favoriet iemand van hier???
|
||||
|
||||
Ben ook geweest, supermeet. Nog flink wat lopen kletsen met luitjes van hier, onder andere crazy Richard. Vette type 1 gozer
Die groene type 2 was inderdaad superstrak, er stond ook een type 2 met 20VT aan de zijkant die te bruut voor woorden was. Die grijze rocco was insane Jammer dat er geen echte onderdelen stands waren, alleen nieuw spul. |
|
|||
|
|||
Quote:
ji had die paarse einzer???? heb met zoveel mensen gepraat |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto he Echt een super kever, zie ze zelden zo mooi, strak en snel. Meeting was super, iedereen bedankt, het weer zat ook erg mee, hele dag droog en zeld het zonnetje kwam er tussendoor @ retro hans, die rocco is van Erik, op vwforum heet hij sciroccofreak, op volksforum weet ik het niet. Hij is nu met de 1 van zijn vriendin bezig
|
|||
|
|||
Foto's van de VW Forum meeting staan online op www.dubspeed.nl. Hier staan overigens ook de foto's van de Worhtersee tour.
Groeten Patrick.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
rickGT
VW Fanatic Join Date: Dec 2005 Location / Country: Zoetermeer Posts: 417 -------------------------------------------------------------------------------- Ik zou deze wel eens van de zijkant willen zien Wou wat een auto, zou zijn ze het ,mooist(vind ik) Hoi Allemaal,Dat is dus mijn 96er Golf vr6 amerikaan. Was een erg leuke meeting trouwens.Heel veel mooie auto's gezien en gelukkig later op de dag lekker weer erbij! @ Rick Hier nog wat meer foto's van de golf. http://www.mijnalbum.nl/Album=XNBGCVDK Wel met een mobiel genomen dus superscherp zijn ze niet. Greetz! Sander |
|
||||
|
||||
Die grijze Rocco komt volgens mij uit Oosterhout.
|