|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekker belangrijd die looks, ik zou het ding er niet voor laten staan!
|
||||
|
||||
Erg gaaf project van VW! Ziet er ook bruut uit, al had een W12 in een standaard GTI uiterlijk nog gaver geweest ;-)
|
|
|||
|
|||
ik zeg in productie dat ding ........super
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
7mm maar?
|
||||
|
||||
Quote:
ja en dan gewoon voorin gelegd? dat past toch nie dennis. |
|
||||
|
||||
Quote:
komt zeker omdat een w12 net ff wat zwaarder is lekker cheapass verlagen dan
|
||||
|
||||
Quote:
Een G60 past toch ook in een 6N? ;-) Achterbank eruit slopen, net als bij een Clio V6! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hebben ze nu toch ook gedaan , alleen zou dat bij de gewone gti geen succes zijn.... G60 blok is indd even groot als een w12
|
||||
|
||||
off topic: dennis (maatje van mij) doelt op het polo g60 project van mijn broer. (zie projecten)
een golf met een w12 mag er gewoon bruut uitzien, een 1.6 met die looks zou dan weer niet kunnen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat snap ik maar een g60 blijft een gewone dwarsliggende 4 cilinder toch wel iets anders qua formaat als een w12, en de 6n is qua motorruimte niet veel kleiner als een golf 2.. appels met peren???
|
||||
|
||||
ja maar ik bedoelde dat dennis het meer als grapje tegen mij bedoelde.................
off topic (6n motoruimte is toch wel stukje kleiner dan een golf, met de g60 inbouw loop je toch tegen problemen aan kwa ruimte, maar dat terzijde) |
|
||||
|
||||
gewone standaard looks zouden nog mooier zijn, en dan wachten tot er een kadett naast je staat bij het stoplicht....
|
||||
|
||||
Een V8 in een Golf 1 past ook, waarom zou een W12 dan niet voor in een Golf 5 passen?
Het spul wordt alleen wel onbestuurbaar. Denk dat die W12 kaal al op een dikke 300 kilo uitkomt. Lekker rechtdoor sturen in elke bocht.
|
||||
|
||||
Breadfan83, kleinigheidje houd je toch
|