|
||||
|
||||
Quote:
hij had het er over dat de intercooler van anders was als van de 3 andere rallyes en wat die slang betreft dat weet ik zo niet heb ik toen niet op gelet ik weet wel dat hij op de normale rallye wie hij nu helemaal motorische aan het reviceren is alles nieuw daar een giet ijzer of giet alluminum bocht opzit zal bij die vwm eens kijken als ik er weer ben hoe het daar zit durf ik nu zo niet te zeggen zal er wel een foto van maken |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vindt die rallye's over het algemeen niet zo heel mooi, maar moet toegeven dat hier toch echt wel een paar vette tussen staan
__________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
over die discussie.. kijk eens naar de tankdop.
|
|||
|
|||
Quote:
Op de 1ste 2 pics staan niet dezelfde rallye's BTW.. De 1ste is van Jimmy uit België en de 2de komt uit Duitsland en alle 2 dezelfde style..
|
||||
|
||||
vindt zelf erg netjes |
|
||||
|
||||
@ Welly240bhp: Ow dat wist ik niet dat het 2 verschillende waren. Ze lijken ook wel extreem veel op elkaar moet ik zeggen ! Maargoed iig bedankt
|
|
||||
|
||||
Echt supervet die witte rally`s vooral die met die witte OZ`s
|
|
||||
|
||||
Kan me alleen maar bij Lieuwe aansluiten: Geweldig mooi, een witte Rallye!
|
|
||||
|
||||
persoonlijk vind ik een golf 2 in het wit spuig lelijk zou die kleur er niet opwillen hebben
maar nu ik die fotos zie van die rallye zou ik hem op een rallye zelfs zelf op laten spuiten staat echt uber dik |
|
|||
|
|||
Supervet die witte Rallye's
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stickertje "B" op de achteruit linksonder
|
|
||||
|
||||
Ok...de spiegels....en de 4/5gaats velgen...achtersproeier/wisser...antenne....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
kniperlichtje wie er niet inzit
de een heeft wel een rol kooi de andere volgens mij niet maar slecht te zien Last edited by 1800 16v kr : 13-05-2007 at 19:16. |
|
||||
|
||||
Jimmy's rallye heeft een zwarte grille ipv witte .. en de 'B' sticker op de achterruit
die van Norman is wel ziek, die heeft alles rechts gestuurd gemaakt .. terwijl er alle rallyes origineel links gestuurd zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
Maakt niet uit welke kleur, maar wel hoeveel pk`s. En doe mij dan de jouwe maar Mel.... Succes met de laatste pk`s. |
|
||||
|
||||
Het blijven lelijke auto's maar moet zeggen dat zo'n wit jasje hem er goed staat. Is wit trouwens niet het nieuwe zwart?
|
||||
|
||||
nee roze is het nieuwe wit.
|
||||
|
||||
Er kon trouwens wel es een Rallye te koop komen binnenkort.....