|
||||
|
||||
allerlei
mibo motorsport apk, onderhoud,motorenrevisie,tuning,laswerk,onderdelen ,g-lader revisie,ombouw projecten g60/16v/20vt/vr6,kabelbomen ombouw apolloweg 23 u 8938at leeuwarden www.mibomotorsport.nl tel 0625368923 |
|
||||
|
||||
kan mij iemand laten weten hoe ik die Peter Claassen kna bereiken die link dat er bij staat werkt niet..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
van nu af aan werk ik bij: Valstar Schade in Kwintsheul... voornamelijk schadeherstel van Peugeot...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als hobby zit ik veel in de autoschade cq strakmaken van deuren kleppen motorkappen of gehele projekten!!
ik werk roest weg. verbreed u bolide doormiddel van andere bredere wielranden die ik er op professionele manier inlast en afwerk.. clean onderdelen zoals ruitenwissergat antennegat en dergelijke! ook lakwerk is geen probleem vanweg het aanwezig zijn van een goede spuitcabine 3straten verderop... Last edited by Tjaap : 13-10-2013 at 15:16. |
|
|||
|
|||
vw ombouw, onderhoud, en reparatie.
Niet meer van toepassing.
Last edited by Pewi Vwteam : 24-10-2018 at 17:36. |
|
|||
|
|||
ik kan schroefsetjes E.D. plaatsen bij golf/jetta/vento/polo alles overdekt in Moerkapelle, zuid-hollland
|
||||
|
||||
ik doe cylinderkopbewerking :
cylinderkopbewerking 8v= 250,- 16v=450 kleppen polijsten x8= 25,- kleprubbers x8= 25,- gasklephuis mod(py,nz,3f) 20,- inlaatspruitstuk bewerking 50,- tel 0645790267 email; spottuning@hotmail.com
|
||||
|
||||
hallo,
kijk ook eens op deze site: www.jl-customs.nl die is van mijn broer, doet allerlei elektronica inbouw vooral leds/xenon maar op aanvraag eigenlijk alles. op de website staan een aantal projecten die hij in de afgelopen tijd zo gedaan heeft. |
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik weer een hoop gereedschap erbij.
Ik wil jullie graag helpen voor een kleine vergoeding. Ik heb een lasapparaat staan, dus heb je gaten in je auto zitten die er niet in horen. Of wil je iets in elkaar gezet hebben, neem maar even contact op. Normaal onderhoud kan ik ook uitvoeren. Maar als je wiellagers versleten zijn kan ik deze ook voor je vervangen. Daarvoor heb ik deze 20 tons pers aangeschaft. Steekwoorden: - Lassen - Onderhoud - Rubber - Uitlaat - Draagarm - Draagarmrubber - Wiellagers - Fuseekogel Neem gerust contact met me op. |
|
||||
|
||||
Zag ergens een vraag over verchromen staan en dit is misschien wel een handige toevoeging dan. Mijn vader heeft gisteren al het metaal van zijn BMW R69s opnieuw verchroomd terug gekregen en het ziet er bizar uit, echt schitterend dik verchroomd en ze schijnen nog veel werk aan te kunnen dus voor de show 'n shiners misschien een leuk adresje.
www.verchromen.nl Korenbloemstraat 35 5409AX Odiliapeel Netherlands +31(0)6-51657763 info@verchromen.nl Edit: nog even een foto bijgevoegd. Last edited by huinkroese : 04-01-2010 at 17:56. |
|
|||
|
|||
Voor laswerkzaamheden en motoronderhoud in de regio Veendam en omstreken.
In het bezit van brug en "bijna" alle gereedschap. Geen banden (de)montage e.d.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
Verhuisd! nu op: Sterrenbergweg 38 3769 BT Soesterberg tel: 0346-350890 fax: 0346-350891
|
||||
|
||||
kabelboom golf1 gti
Wie o wie kan mij helpen met het aanleggen / plaatsen van de kabelboom in mijn golf1 gti van 1979?
Liefst uiteraard iemand in limburg waar ik woon omdat de golf alleen nog een rollende carrosserie is. Hoor graag van jullie. coenenfreak@yahoo.com |
|
||||
|
||||
Wat is hier nog actueel van?
|
||||
|
||||
Even dit topic een boost geven!
En dan bied ik meteen mezelf aan als monteur. Ik heb jaren bij volkswagen gewerkt, en werk nu bij defensie. Hobby matig doe ik nog onderhoud aan voertuigen van mensen die dat zelf niet kunnen of een garage bedrijf te duur vinden. Ik beschik over een loods van 450 m2 met een 2 koloms brug, een zware compressor en een goed gevulde nieuwe toolbox, ook beschik ik over veel speciaal gereedschap. Ik kan u helpen met het reguliere onderhoud, maar ook met het vervangen van remmen tot aan het wisselen van distributie riemen, koppelingen en versnellingsbakken. op den duur beschik ik ook over banden apparaten en een balanceer apparaat. dus mocht u voor een normale vergoeding onderhoud aan uw auto gepleegd hebben of nog verder info nodig hebben. dan kunt u mij bereiken via de pm (deze check ik dagelijks). laat dan even uw nummer achter en dan zal ik u bellen. Mijn loods bevind zich in het zuiden van het land (Brunssum, Zuid Limburg)