|
||||
|
||||
voor mij graag ook 1. Zie via de pb de afhandeling wel.
|
|
|||
|
|||
pb me ff voor je gegevens
ik wil er ook wel graag 1
|
|||
|
|||
ik wil er ook graag 1 !
p.b. je me voor de verdere afhandeling !? b.v.d. gr. Martijn
|
||||
|
||||
bestelling is gedaan, dus als iemand er nog 1 wil zal ie moeten wachten tot dit is afgehandeld en er meerdere bestellingen zijn.
(mods, keep it open pls...)
|
||||
|
||||
Quote:
ondanks dat, hou ik mij aan bevolen doe maar pb als t weeer zover is,of als je er een overhoud Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
ik heb even contact gehad met de leverancier en ze zijn sinds de 17e naar mij onderweg... oftewel duurt wat te lang..
als ik ze vrijdag niet heb stuurt hij me een nieuwe zending, verrekte post werkt weer eens niet mee. zijn echter wel een heel aantal feestdagen geweest dus het zou me niet verbazen als het pakket nog komt. ik laat het weten als ze er zijn!
|
||||
|
||||
ik was iets te vroeg met roepen... ze zijn binnen...en probeer ze vandaag op de post te doen!
ik heb alleen van Jettaracing en Jettamania nog geen geld en geen adres!
|
||||
|
||||
Quote:
Excuses! Zal het vanavond meteen overmaken. Zal Jettaracing er nog even op attenderen |
|
||||
|
||||
Ah, schoot me in ene keer te binnen. Maar de dop heb ik dus binnenkort in de bus liggen?
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook graag zon stukje gereedschap. Heb dit topic niet eerder gezien, kan ik er nog 1 krijgen?
Hoor het wel via pb?
|
||||
|
||||
ze liggen inmiddels in de brievenbus voor iedereen met een # achter zijn naam op de vorige pagina. meer bestellingen kan evt later martinus eerst deze serie even afhandelen.
|
||||
|
||||
lijst voor volgende bestelronde:
volksforum: MKII freak martinus 83 86c: vwpolo.nl (johan)
|
||||
|
||||
Mooi, bedankt!
|
|
||||
|
||||
voeg mij er ook maar aan toe.
pb maar voor de gegevens. gr maurice
|
||||
|
||||
lijst voor volgende bestelronde:
volksforum: MKII freak martinus 83 maurice vr6 86c: vwpolo.nl (johan) reply ff hier als je m binnen hebt... dan is het afgehandeld.
|
||||
|
||||
Mijn moeder belde daarstraks. Tis binnen gekomen, morgen kijken of tie ook heel is
|
|
||||
|
||||
net binnengehad.
En het is heel Dankje ! |
|
||||
|
||||
ik hoorde wel van de polo mannen dat hij M14 is en zodoende niet op een polo 2 past.. das een beetje een tegenvaller voor mij dus wellicht krijg ik er een paar terug...
|
|||
|
|||
vandaag netjes afgeleverd !!
bedankt ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
ik hoor wel wanneer ik kan betalen.