|
||||
|
||||
Zo, vandaag de achterkant een tandje verlaagd en de vooras deels gedemonteerd, zodat MacGyver de naven kan verboren naar 5x110
Aanstaande zaterdag hopelijk de foksy adjuster op de vooras en de Fuchsen eronder. Gisteren tevens een rock&roll slaapbank gescoord en nieuwe composet van Audio Systems besteld. Na het passen van de wiel was mijn camera leeg, dus helaas niet meer foto's Last edited by Marcski : 17-05-2007 at 17:55. |
|
||||
|
||||
Slappuh ,post hij toch een foto!
|
||||
|
||||
had dan ff gezegd van die camera.. had ik wat meer gemaakt binnen.. heb nu allleen eigen auto erop staan...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, kon 2-3 foto's maken voordat de camera ermee kapte... Ik heb het gezegd Jaap, maar geeft niet... Morgen maak ik wel meer foto's |
|
||||
|
||||
Zo, vandaag erg veel kunnen doen...
ben eerst met Alain naar Sjef geweest, draagarmen met nieuwe fuseekogels en nieuwe schokbrekers gehaald, en gelijk een setje rood-witte achterlichten gescoord Vandaag de vooras eronder vandaan gehaald en gedemonteerd, Alain heeft in recordtijd een foksy adjuster eropgelast en ik heb de as draagarmen gemonteerd en de as weer teruggezet onder de bus. Morgen de fusees er weer terug op en alle kabels, stangen en kanalen weer monteren en dan kan hij weer op zijn wielen terug. Maandag wordt de gordelplaat en kniestuk gelast door Groen, nog wat kleine dingetjes en dan kan hij naar de apk |
|
||||
|
||||
pics
|
||||
|
||||
camera ligt nog in de bus
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit mark,hoef je niet meer met zessen in de dubbelcabine van hans
michael
|
||||
|
||||
we waren met zijn vijven
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie bus, mooie kleur en lekker werktempo, super!
|
||||
|
||||
Zo, vandaag alles weer teruggebouwd:
en het resultaat met cargo-wielen: de fuchsen zijn 8 cm lager, dus dan zakt hij effectief nog 4 cm!!! maar om die te monteren moeten deze eerst verboord worden; |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd Marc!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Marc, je wielnaven zijn klaar !!
|
||||
|
||||
Zo, Marcski z'n bus heeft ook weer een verse APK !!
|
||||
|
||||
Nice!!
|
|
||||
|
||||
Argh ik blijf zo'n bus super vinden, de lijnen en t id dat je een busje/veel ruimte hebt is gewoon super, alle kanten kun je ermee op...
|
||||
|
||||
Gefeli gasten! Mooi optijd gelukt zeg, wat een service!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf ding! ik wou dat mijn bus zo snel klaar was, tering zeg |
|
||||
|
||||
wanneer ga je hem verlagen?