|
||||
|
||||
Quote:
was ook al mijn eerste vermoeden Vraag: is het mogelijk om je toplagers te vervangen door, alleen de bovenste moer los te halen en de veerpoot te laten zakken (ivm met het opnieuw uitlijnen) ? zodat je aan je toplager kan komen als de poot nog vast zit op de onderste draagarm.
|
|||
|
|||
moeilijk ....of je moet jou draag arm ook loshalen
maar dan nog word het moeilijk maar zo nu en dan uit lijnen is wel goed voor jou auto hoor |
|
||||
|
||||
moet dat ook maar gebeuren he
|
|||
|
|||
je kunt de bovenste moeren gewoon loshalen en je poot laten zakken.. dan kun je die toplagers gewoon vervangen. Zo deed ik dat bij mijn vorige auto's (golf2/golf3) ook
|
|
||||
|
||||
Quote:
kj dan ga ik dit eerst eens proberen, als ik weet dat het mogelijk is hoef ik niet alles los te halen he thnx voor de info
|
||||
|
||||
Dat lukt waarschijnlijk wel, maar dat had ik je al wel verteld
|
|
||||
|
||||
Nou het is gelukt met het vervangen van de toplagers (wanneer de poten onderaan nog vast zitten)
Het is dus mogelijk Zal binnenkort even foto'tje posten van de stand van de dekseltjes.
|
||||
|
||||
wou net zeggen ik heb zelfs mijn veerschotels vervangen me de veerpoot onderaan nog vast
vaste verlagings set van apex veerschotels vervangen voor die van bonrat en toplager en dat wil perfect hoor op de krik en met veerpoot onderaan ook nog vast wel de dikke moer boven op losdraaien en de moer met 2 gleuven erin als de auto nog gewoon op de grond staan dveerschotels vervangen wil alleen maar bij sets wie 6cm of meer verlaagd zijn en ingekorte schokdempers hebben met orginele dempers en veren moet je veer spanners hebben |