|
|||
|
|||
Quote:
Goed plan! Zo heb ik mijne ook gedaan... Motip wheelspray zilver geeft een mooi resultaat! (p.s. ik heb je gepm'd ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Is onderweg
|
||||
|
||||
Mooie basis kerel
Echt een superkleurtje! (heb m zelf ook op mijn jetta ) Anyway, voor in het grote plakboek: |
|
|||
|
|||
Mooie golf 1 gti !!!
|
||||
|
||||
Je kan de auto ook nog hierbij zetten!
|
||||
|
||||
Vandaag werd mijn (voor mij) nieuwe spoiler bezorgd. Er zat namelijk een smalle onder, die ook nog eens afgebroken was:
De nieuwe is (uiteraard) de originele spoiler: Het is niet zo moeilijk om een grote spoiler te vinden, maar een originele (171 805 903 B + 171 805 904 B) is toch even zoeken... Gelukkig was het vandaag mooi weer. De vorige keer dat ik zo'n spoiler monteerde vroor het. Je bent echt als je dan op de grond gaat liggen, maar ik wilde het resultaat zien.
|
||||
|
||||
zo hoort het! En nu nog enkele koplampen, dus origineel, of laat je het zo met die dubbele koplampen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een plaatje van hoe hij er uit komt te zien. Het is uit een folder die een paar maanden ouder is dan de auto, dus ooit heeft iemand de auto uit deze folder uitgezocht..... En zo moet hij weer worden! Dus met enkele lampen.....
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie aanwinst Peter! Ik ben blij dat je vorig jaar een moment van "mentale instabiliteit" gehad hebt. Ben nog aan het twijfelen of ik hem nog laat keuren of dat ie per 19 mei de schorsing in gaat. (Ja, er zit een topic aan te komen...) Ik heb trouwens via een omweg de pookknop van Ebay weten te bemachtigen... Bedankt voor je tip
|
|||
|
|||
zeer mooie gti zeg !!!!
grts richard |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik mag hopen dat je hem niet rood maakt Érg mooie GTI ! Kunnen wel een Inarisilber fanclub oprichten |
|
||||
|
||||
De huifkar is langsgekomen met wat spulletjes:
Bijna alles wat ik nodig had staat hier tussen! Uitpakken moet gedeeltelijk nog gebeuren, maar hier was ik wel erg blij mee: De radio die ook in de folder stond, inclusief het juiste afdekkapje Binnenkort de rest maar eens uitpakken.
|
||||
|
||||
Gisteren eindelijk weer eens wat aan de GTI gedaan.
Allereerst de sloten van de deuren en de achterklep vervangen. Daarna de trekhaak er af geslepen en tot slot de striping er op geplakt. Zo staat hij er dus nu bij: Ook voor de tweede keer een ritje er mee gemaakt. Hoewel het niet zo ver was (50 kilometer heen en 50 kilometer terug) vond ik het toch behoorlijk vermoeiend vanwege de herrie. De '83 die ik hiervoor had was toch duidelijk een modernere auto. Eigenlijk rijdt deze GTI hetzelfde als de '79 Golf S die ik eerder had. Die was ook zo lawaaiig. Binnenkort toch maar eens verder met de velgen, dit is echt geen gezicht.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Mooie golf 1 word dit. striping staat idd beter.
En een paar andere velgejes doen hem ook goed !! Succes !!
|
||||
|
||||
Vandaag de vers gespoten nieuwe velgen er onder gezet:
Volgens mij oogt dit een stuk beter!
|
||||
|
||||
Heel mooi project!
Weer eens leuk te zien dat iemand een auto helemaal naar origineel terug bouwt.
|
|||
|
|||
Super mooi zo.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is leuk Kijk eens welke ik heb |