|
View Poll Results: Kom je ook naar de Meeting ?? | |||
Ja, ik kom weer ! | 13 | 54.17% | |
Ja, ik kom. | 2 | 8.33% | |
Nee, ik kan helaas niet | 7 | 29.17% | |
Misschien, weet t nog niet zeker | 2 | 8.33% | |
Voters: 24. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Zolang jij maar blijft duimen Niels !!
Tot nu toe gaat het nog steeds goed
|
||||
|
||||
Kom helaas niet heb het thuis te druk met verbouwen en (heel dom ja)was het door alle drukte ook een beetje vergeten.
Sorry Leon ik maak het goed met je. Ps ff off-topic weet je al iets van die motor.
|
||||
|
||||
Weet nog niks van de motor erwin, hewb een weekend in belgie gezeten !!
Ik laat het weten zodra ik m gehaald heb
|
||||
|
||||
Dacht ook dat er meer meereden vanuit de richting van veenendaal-bunnik maar ik tel er maar 4 tot nu toe.....
Ik, Sander, Willemijn (???) en Niels!!!! |
|
||||
|
||||
De kever staat er ook helemaal klaar voor hoor!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd als er nog meer mee willen rijden... we bijten niet (nou ja misschien een beetje :p) ...het zou cool zijn!!!
|
||||
|
||||
Precies!! Met een optochtje kevers en andere luchtgekoelden erbij rijden is altijd leuk en goed voor het bekijks!!!!!!!!! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
de stickers zullen ook vanavond weer aanwezig zijn....
dus kom je zelf niet maar wil je ze wel, regel dan snel iemand die ze voor je kan meenemen.... :p en anders zijn ze natuurlijk ook zondag weer te krijgen...
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 01-06-2004 at 14:42. |
|
||||
|
||||
@ Miss L Moet je voor de sticker met Volksaddiction betalen of doet Leon dat. :biggrin:
Want ik heb achter op mijn auto een groot zwart reservewielcover waar nog wat op kan
|
||||
|
||||
@ Bussie:
Tegen gereduceerd tarief zijn bij mij of Miss L. stickers van VA te verkrijgen. @ Miss L. : kom je ook weerr mee ? Gezellig !
|
||||
|
||||
Goed begin van de ACN !!
rij net de brienenoord af en ruik al een benzine luchtje............ Onderaan de brug slaat de kever af, dus ik gauw de vluchtstrook op Trek de kap open, is mijn benzine filter gescheurd !! Gauw de slang afgedicht, en op zoek naar reparatie delen... (contact met clemens, kwam op idee van balpen ofzo) Bedacht me dat ik een reserve carb onder de voorklep had en heb daar het pijpje naar de vlotterkamer uit getrokken. Daarmee de benz. slang aan elkaar gekoppeld en rijden maar ! Wel weer balen natuurlijk, lekker plekkie om met pech te staan
|
|||
|
|||
jij ook al
trek net de keef uit de garage flikker de deur dicht rinkel de kinkel huh spiegel uit het frame nu 6 delig maar ff geducktaped anders mag/kan ik niet rijden dus meteen bij deze heeft er nog iemand een spiegeltje over die zonder tape aan elkaar zit :biggrin: |