![]() |
|
|||
|
|||
![]() jeetje zeg, dat noemen ze verschrikkelijke pech hebben. Die schade aan de auto's kan idd wel verholpen worden, maar hou ajb je nek in de gaten hoor.
Sterkte allemaal |
|
||||
|
||||
![]() De klachten bij mijn vriendin en ik zijn verdwenen
![]() Jongen die achter ons zat heeft nog wel wat last maar gaat al stukke beter. Nu was ik net met iemand aan het praten en die vertelde me dat ik rekening moet houden dat ik niet het volledige schadebedrag terug krijg betaald. Dit ivm met de dagwaarde van het voertuig. Heb samen met een jongen van het schade-herstelbedrijf gekeken naar de schade en als de bumperbalk achter tegen de carosserie aan is gekomen is, zit je al snel aan een bedrag van rond de 1000 euro te denken. Nu vraag ik me af wat de dagwaarde is van mijn Golf ?? (sommige zeggen 750 euro ![]() Mocht dit zo zijn dan ben ik dus lekker in de 'aap-gelogeerd' ![]() ![]() Deze week wordt een afspraak met de expert gemaakt en kan er een bedrag vastgesteld worden. Keep you updated.
|
||||
|
||||
![]() Echt zeer zwaar klote, denk je een mooi dagje te krijgen, krijg je zo iets. Maar heel veel succes met schade herstellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Maandag gaat de wagen naar schade-herstelbedrijf voor een expertise.
Afwachten dus op hoeveel de schade geschat gaat worden .....
|
|||
|
|||
![]() ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mijn lieve arme neef
![]() ma hij is weer in de maak ![]() dus hij komt snel wat prijzen in beslag nemen ![]() groetjes wen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
explain ?? wiens neef ben je ?
|
||||
|
||||
![]() hey erik!
vind t wel jammer voor jullie allemaal! Het had niet gehoeven... ken je je mijn blauwe g2 gti nog herrineren? er is toen iemand op de parkeerplaats bij t centrum achter in mijn wagen gereden... beetje slegte foto maar is maar voor t idee Ik had een offerte van € 2075,- en heb de expert bij mij thuis laten komen (ik had wel in de tussentijd een andere achterbumper moeten halen omdat ie te los hing) en ik heb €1500,- terug gekregen van de verzekering en hij was niet total-los ![]() dus als er een expert bij moet komen zorg dat hij bij jou thuis komt, dan kun je hem ook meer over de auto zelf vertellen... greets bjorn! Last edited by Hazy : 18-04-2007 at 10:07. |
|
||||
|
||||
![]() Expert is al langs geweest. Schade van 618.88 euro 'ge-expert'.
Schade viel bij jou zo hoog uit omdat de carosserie geraakt was, bij mij is dit niet het geval waardoor ik alleen een nieuwe bumper + spuiten vergoed krijg. Heb al een afspraak gemaakt met de spuiter, 1 mei gaan beide bumpers erheen voor een nieuwe laklaag ![]() ben alleen nog opzoek naar een ORIGINELE ACHTERBUMPER, dus als iemand eentje weet te liggen hoor ik het héél graag !!!
|
|||
|
|||
![]() heb je dit al zachtjes tegen theo gezegd???
|
|
||||
|
||||
![]() Arme theo is ook nog online nu. Ojee erik...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Zoiets kan iedereen overkomen en tenslotte het was niet mijn schuld. Maar een goed lichtpuntje Theo, Mijn voor- en achterbumper worden compleet opnieuw gespoten zodat de steenslag die daar nog op zat volledig verdwenen is. Verder wordt de grill-strip ook nog meegenomen voor de details ![]() Dus over het totaal genomen zal de Edition beter eruit komen te zien als voor het ongeluk .... ![]() Misschien is het niet zo te merken, maar de auto heeft ook vooruitgang geboekt op meerdere punten sinds dat ik hem gekocht heb van Theo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto is weer geheel hersteld en heeft zijn kilometers naar de Wörthersee gemaakt ....
De andere 2 wagens zijn ook weer volledig hersteld, en gaan vanaf begin juni weer gewoon naar de meetings. ![]() ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 03-06-2007 at 16:42. |
|
||||
|
||||
![]() foto's zeggen genoeg denk ik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() werkelijk mooie shoot man..
ik vraag me af hoe je aan die plaats bent gekomen mooi tot zondag. gr polo-power.
|
||||
|
||||
![]() Ben zo lang al niet meer op 't forum geweest dat ik helemaal gemist heb dat je auto weer hersteld is.
Hele mooie Golf, ik ben blij dat ie er weer netjes bij staat. Die andere trouwens ook. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey erik!
ze zien er weer toppie uit! ook die van edwin ![]() greets bjorn |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er zeker weten weer goed uit !!
Mooie wagens, en mooie fotos.