|
||||
|
||||
11000 is zeker niet te veel voor die rallye ..
|
|
||||
|
||||
Ohhhhh lekker spul ja.... was vroeger nooit zo gek van een mk2 maar zoals ze er de laatste jaren bij staan.....lekkkkkkkkker hoor.
En deze moeten we zeker niet vergeten... Patrick.. En deze van Ivo.... Allebei zwaar under construction.......niet te geloven wat hier al mee gebeurt is en gaat gebeuren... Zullen allebei op de Summer show voor de dag komen... Hier een spypic van die van Ivo hoe het ongeveer zal worden....
|
||||
|
||||
Uhmmmm ... een veels te grote velg ?
|
|
||||
|
||||
Dit is wel één van de allermooiste Golf II GTI's, die ik ooit gezien heb: eerste generatie met enkele koplampen, smalle bumpers, striping op deuren, géén dakantenne met als enige modificaties een behoorlijke verlaging en een pefecte wielenkeuze Briljant gewoon!!!
BTW: zijn er nog meer of evt. hogere kwaliteit foto's van deze Golf te vinden? |
|
||||
|
||||
ja die `s lekker hè heb de foto gevonden op een Frans volkswagen forum en dit was de enigste...helaas
|
||||
|
||||
Hij is echt super ...
_________________ Te Koop MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Hier weer wat pics !!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
super volkswien, super!!!
|
|
|||
|
|||
niet goed ? was en is een dikke auto
|
|
|||
|
|||
Die is inderdaad precies zoals een mk2 moet zijn, laag, dikke wielen en verder orgineel !
|
|
||||
|
||||
Hier nog 1 |
|
|||
|
|||
oke niet zo laag maar ik vind hem wel lekker |
|
||||
|
||||
MK2 is toch ook Jetta 2, Passat 2, Polo 2 etc?
|
|||
|
|||
maar ik denk ... mk2 golf |
|
||||
|
||||
|
||||
|