|
|||
|
|||
Quote:
wahahaha die Harald is toch een aansteller he.. Ga je morgen naar de Techno Classica in Essen trouwens? ik wel Quote:
Hoezo, er zijn er toch superweinig van Wil wel eens weten of dit een zeldzame is of een HELE zeldzame. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, dat ke je wel zegge, zal wel aan z´n leeftijd liggen denk ik, maar het was ook een hint van mij over de nogal wat engelse termen die er worden gebruikt op dit forum over auto´s van het "Vau Wee" concern... Quote:
Nee morgen niet, ik ga me daar toch geen kostbare verlofdag voor opnemen! Ik ga Zondag, is in mijn ogen voor de rest toch maar `n waardeloze dag. Quote:
Tja, ik heb toch al meerdere keren een rode PiGo gezien, maar neemt niet weg dat ze idd zeldzaam zijn.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 29-03-2007 at 18:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoezo waardeloos..morgen liggen er meer spullen voor t oprapen dan zondag. Ik ben er dan wel nog nooit geweest maar niet alle spullen zullen 100 stuks van liggen, zodat je ze zondag ook nog vindt. Ik verwacht trouwens niet (veel) onderdelen te vinden daar in Essen, maar voor de zekerheid gaat de portemonnee mee Misschien wel wat interessante boeken! En ff lid maken van de golf 1 IG groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
ik bedoelde dat een zondag meer een "waardeloze" dag is als men thuis blijft (voor de rest nergens wat te doen, behalve maar wat rond te hangen), des te meer voor mij een reden om nou net op dié dag naar de Technoclassica te gaan.
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb je gelijk in maar denk je dat ik wat onderdelen kan scoren? |
|
||||
|
||||
Quote:
ehm, valt moeilijk te zeggen, "volkswarenhaus" is er dacht ik, kan ook zijn dat je bij goed zoeken bij de vele stands 2e hands het een of ander onderdeel kan uithalen (b.v. typeplaatjes) maar als je b.v. oude folders of b.v. "A,M&S", "Gute Fahrt" uitgaves uit de jaren 70 of begin jaren 80 zoekt, ben je er "Goldrichtig"!
|
|||
|
|||
Dennis en type 17, bedankt voor het navragen of het een pirelli was.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb maar mooi eindelijk mijn radioknopje en chromen clipje voor op de sierlijst gevonden, na 1,5 jaar zoeken! En heb nog wat nieuwe GTI-emblemen op de kop getikt voor een leuke prijs. Nu alles wat daartussen moet nog ergens kopen... |