|
||||
|
||||
Zo ging ik vroegah over de weg ging prima....
Maar die gouwe mag er echt zijn BONEGRINDING 4 LIFE...
|
|||
|
|||
Ziek laag bestaat niet, alleen ziek hoog.....
|
||||
|
||||
Verlaagde auto is mooi, maar dit ziet er gewoon uit alsof die van ellende in elkaar is gezakt.
Nieuw is het ook niet echt want MK2's waarvan de draagarmen al aanliepen op het wit van het zebrapad heb ik ook al vaker gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN
|
||||
|
||||
Dit is gewoon niet mooi laag, het staat gewoon echt niet.
|
|||
|
|||
valt best mee toch.
mijn oude mk 2 ben bezig met een andere lowrider te verzinnen en te maken. ben er alleen nog niet uit welke. golf 2 jetta 2 of een corrado |
|
|||
|
|||
nice erwin.
meschien mag ik binne kort mijn buikschuiver hier ook plaatsen |
|
|||
|
|||
mwa net laag genoeg...
|
|||
|
|||
Quote:
golf 2 en jetta 2 heb je allebei al gedaan... dus het wordt de corrado! Ik moet trouwens zeggen dat 2-low jetta een klein steekje los heeft in z'n hoofd... hoe laag hij rijd is gewoon ook echt ziek (zeker gezien zijn woonwijk!) ben benieuwd naar je lage corrado |
|
||||
|
||||
Ik vind het vet
Deze is ook flink laag! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet bijna zeker dat ie stiekum toch air-ride heeft...
|
|||
|
|||
Quote:
ja komt goed heb nu een aardig lage polo 2 f. en een corrado heb ik nog niet gehad. ps dit was zonder een deel van de veren weg te halen wel wat aangepast maargoed |
|
|||
|
|||
gehehe zeker erwin ,bij jullie int dorp is het echt een ellende ,haha
respect [:P] |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet bijna zeker van niet |
|
|||
|
|||
alleen rijd hij toch zeker niet met dat bovenste setje? dan wordt de veer niet eens belast zit de zuigerstang er dus helemaal in? kortom: las er een stalen buis tussen dan...
|
|
||||
|
||||
Lees dit eens door :
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2770304 Zit nog aardig wat werk in Edit: voor de mensen die geen zin hebben om 10 pagina's door te lezen. Quote:
Last edited by Edrik : 25-03-2007 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Olie demper afgeperst met gas, schuift onbelast altijd uit... Maar mij niet gezien zo'n set. Op VWForum.nl staan nu ook foto's van de bodemplaat. Op de kokerbalken helemaal kaal evenals het subframe |
|
|||
|
|||
ja risico van het spelletje.
ik jaag meestal me draag armen kaal. is wel zat |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi laag maar wel veel te lege wielkasten......vind ik dan....
|
|||
|
|||
Quote:
onder de belasting van de auto zakt ie dus weer in... maargoed, je moet mijn post nog maar eens doorlezen... de veer wordt zo dus niet gebruikt... |