|
||||
|
||||
Quote:
Daar moeten we binnenkort eens een grap van hebben
|
||||
|
||||
nou, vandaag is de auto helemaal gepolijst en gepoetst.
ook zijn de schade bumpers (met trekhaak) er vanaf, en zitten er nu andere bumpers op met rood biesje binnenkort als het goed is op 16 inch sportvelgjes... (hij fikt er wel wat uit op de foto's, vind het maar een moeilijke kleur dat rood)
|
||||
|
||||
Nette Golf, mooie foto`s
|
||||
|
||||
en zoals je ook ziet op de foto's nu alleen nog een keer een ander zijscherm erin (heeft een tik gehad)
|
||||
|
||||
Hey bumpertjes zitten erop, staan hem erg goed!. Mooi foto`s word tijd dat ik ook maar eens een mooi cameratje aanschaf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
binnenkort werd al de volgende dag vanmorgen een setje 16 inch velgen overgenomen: niet helemaal mijn stijl, maar beter dan die 14 inch staal met versleten banden die eronder zaten... (er komen nog wel betere foto's)
Last edited by ArjenE : 30-03-2007 at 15:20. |
|
||||
|
||||
nou, gelijk weer aan het klussen gegaan,
afgelopen zaterdag was de voorste hydrolische motorsteun gebroken, zodra je gas gaf klapte het hele blok zo'n 10 cm omhoog, Dus die vanmiddag ff vervangen. Ook heb ik de voorste schokbrekers vervangen, ik had nog een setje liggen van de jetta die ik heb gehad, en zo te zien was het ook nodig ook! op de as-steunen: oude en nieuwe hydrolische steun: de oude poten:
|
||||
|
||||
damn die waren aan vervanging toe die schokbrekers
|
|
||||
|
||||
sow! dat is tijd goed besteed! hoe laag staat hij nu?
|
|
||||
|
||||
voor zijn het 35mm of 40mm veren, zoiets.
heb nu met de 16 inch maar 1 cm'tje speling over, dus daar ook maar gelijk 2 bumpstops tussen gezet
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit,
Mieschien is verbreed staal een goede optie, niet duur met wel super ... Je hebt in ieder geval twee leuke golfjes Succes Groeten __________________ Te Koop MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
de 16 inch 7,5J velgjes eronder en een setje kruis-koplampen overgekocht + kreeg er gratis een embleemloze grill bij:
|
||||
|
||||
Hé! Een jeep
|
|
||||
|
||||
mn broertje de auto wat aan het bijtippen, echt perfect weer voor
Last edited by ArjenE : 09-05-2007 at 20:34. |
|
||||
|
||||
Vond hem met de andere grill erin leuker
|
|
|||
|
|||
Hey ik ben nieuw hier..
serieus nette wagen wagen trouwens.. helaas heb ik zelf niet genoeg geld voor een auto n zo`n staat. Mja het dromen ervan is al goed genoeg |
|
||||
|
||||
zo de 16 inch waren toch net ietsjes te groot, dus via via een setje 15 inch 7J met 195-50-15 banden op de kop getikt.
staat een stuk beter zo:
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een verbetering, nou die ouwe grill er weer in
|
|
||||
|
||||
Velgen staan hem goed past er prescies bij maar vind p[ersoonlijk je oude grill wel veel mooier