![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net ding joh voor zijn leeftijd!!!
Succes met alles. Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() @golke en Mister Cool:
Klopt ook wel, maar die stalen dingen waren wel redelijk slecht hoor, kale banden enzo, dus ik ben er uiteindelijk wel op vooruit gegaan. Ik ga nu eerst even die andere 15 inch velgen opknappen, en daarna sparen voor een schroef/verlagingsset. @Rubend: Bedankt, je hebt me er nu zeker weten van overtuigd dat ie verlaagd moet worden ![]() @Arno: bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan, dat was ook de bedoeling...
|
|
||||
|
||||
![]() Er zit vooruitgang in de zaak, binnenkort een 80/60 verlagingsset in huis
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kan je ook maar om platte bandjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, het plan is om die 15 inch Rial dingen op te knappen, en daar wat verlagings-vriendelijke bandjes omheen te leggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goeie kant op, hopelijk zaterdag het zooitje eronder knallen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koni's, cool! Wel die oldskool wielen er weer onder doen hoor...
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar het resultaat en oldskool is altijd goed he!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik denk dat ik maar weer ff op zoek ga naar van die ouwe stalen velgen.
En een 4e spatlap, dan kunnen die er ook weer op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dakdragers gekregen, gratis is nooit weg dus ik heb ze er even op gezet. Binnenkort even een imperiaaltje scoren ergens. En dan begint het ergens op te lijken ![]() Zaterdag wordt ie wat lager ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de rest is het wel een nette wagen ![]() Alleen inderdaad nog omlaag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is vandaag omlaag gegaan
![]() Beetje kutfoto's, want het was slecht weer. Ik kan gelukkig nog redelijk over drempels heen. Het zou een 80/60mm verlaging moeten zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, denk wel dat het een 60/40 mm verlaging is(zo oogt het op de foto's namelijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit lijkt mij eerder 60/60 of 40/40...
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt mij ook eerder een 60/40 verlaging maar je bent iig wel op de juiste weg
![]() Ik zou de dakdragers niet verwijderen maar een beetje korter bij elkaar plaatsen
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik ook
![]() Ik denk idd dat het ook een 60/40 verlaging is. Vind ik helemaal niet erg, 80/60 vind ik persoonlijk nooit zo mooi. Achter zou die nog wat lager kunnen, ik heb namelijk nog helemaal niets geraakt wtb drempels enzo. Komt waarschijnlijk omdat ie voor verschrikkelijk stug is ![]() Hobbelweggetjes zijn echt geen geintje meer, en ik heb goed last van m'n rug ![]() Maargoed, dat is allemaal ff wennen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe, dan zou ik maar niet aan een supersport schroefset gaan ![]() Door het stugge raak je inderdaad niks, tenzij je ergens extreem hard over gaat. Erg coole golf! Zuinig en trots op zijn ![]()