|
||||
|
||||
Quote:
was me ook al opgevallen, maar neemt niet weg dat het een supergave auto is!
|
|||
|
|||
Nope Rene, lak is 100% origineel!! (met zo'n magneet lakdikte tester nagemeten tijdens taxatie!)
Op die foto is de wielkastrand echter een p-shop, ik had daar de keienvangers eraf liggen nog en daar begon roest te ontstaan onder de lak, dus die heb ik kaal geslepen en behandelt (fertan, primer, tectyl)... Daarom heb ik dus een klein puntje weggeshopt en ook de gaatjes maar meegepakt!! Op de andere foto's zitten de keienvangers er weer op (sinds vandaag)... bovenstaande foto is van gisteren, waar hij nog ERG vies was! (ja zie je niet echt op de foto, behalve bij tankdop een beetje) @type17: wat denken jullie wel niet... de originaliteit van mijn golf in twijfel trekken |
|
||||
|
||||
Geef toe, ze zijn erg wakker op dit tijdstip
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
het origineel ff vlug nog
Ik vond hem op deze manier niet echt waardig om op te slaan... Zo'n mooie foto (imho ) en dan de drie gaatjes daarzo met een beetje tectyl eromheen... Last edited by MellyVille : 11-03-2007 at 00:12. |
|
||||
|
||||
Eindelijk een topic erover!! Super nette auto Melly, zuinig op wezen.
|
|||
|
|||
Natuurlijk heb ik na aankoop gelijk een schroefsetje besteld, dus die moest gemonteerd worden! (De keienvanger in beeld deze heb ik nu weer netjes zwart gemaakt) Thnx bkdesign!
Ook de wielen opnieuw gespoten en nieuw bandje erom: En nog 2 sfeerfoto's... Karige basis golf C |
|
||||
|
||||
karige basis heeft wat, zo zonder chroomfranjes e.d.
|
||||
|
||||
Lekker basic
Benzinestation komt me bekend voor |
|
||||
|
||||
ik blijf erbij: een geweldige bak zo! hoe heb je hem kunnen vinden!
|
||||
|
||||
geen woorden voor, die laatste foto's, heeerlijk... Zo'n auto in superstaat, echt super! Enorm veel plezier toegewenst |
|
||||
|
||||
Heel netjes idd dit exemplaar,zelfs het intereur onbeschadigd..
Echt een leuke golf zo!
|
||||
|
||||
Echt fantastisch mooi! Ik ben eigenlijk ook wel jaloers, als ik dan kijk naar de staat van de mijne... Die kapjes op 't achterspatbord, heb je die toevallig gedaan met die motip bumperlak?
|
|||
|
|||
ja die kapjes op het achterspatbord zijn idd het resultaat van motip bumperlak, kleurt opzich ook gewoon goed bij het andere zwarte (bumpers)! Ik had je daarvoor gepb'd en daarna maar zo'n bus gekocht... wel duur spul eigenlijk (11,50 voor 1 spuitbusje) maargoed, tot nu toe zijn ze super! Kijken of dat zo blijft!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt er wel veel mee spuiten,w ant je gebruikt maar weinig opzich... Mooie kunststof glans, en je hoeft niet constant met silliconen troep e.d. bezig
|
||||
|
||||
nog wel even een frontlipje plaatsen
Echt supermooi Melvin |
|
||||
|
||||
Heb gisteren voor het eerst in een golf 1 diesel gereden....tering wat rijdt dat fijn zeg...10000x mooier dan benzine!
|
||||
|
||||
Melly, erg gave bak
Hoop dat je er veel plezier mee hebt zag nu je topic pas staan .....hihi p.s ook mij mag je op de lijst zetten van toekomstige kopers Al denk ik dat je hem voorlopig niet weg gaat doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom in de wereld die Diesel heet Ontopic; je golfje lijkt wel nieuw Erg strak! Heb je er een 4- of 5-bak onder zitten?
|
||||
|
||||
Doe mij die maar!! Wat een ontzettend mooie Golf!