|
|||
|
|||
Om hem in te voeren bij de rdw heb ik dan nog meer nodig als de duitse Fahrzeugbrief of hebben ze daar genoeg aan?
|
||||
|
||||
Quote:
van w.b.t. de duitse voertuigpapieren is de Fahrzeugbrief het enige wat je mee moet nemen naar de RDW, die wordt dan daar ingevorderd en terug gestuurd naar Duitsland. Zorg van te voren even dat je de Fahrzeugbrief zorgvuldig doet kopieeren, niet dat het perse nodig is, maar dan heb je altijd wat bij de hand bij een verkoop van de auto. Bij de RDW maken ze ook een kopie van de Fahrzeugbrief, die je dan ook krijgt, maar die is dan maar zo halfslachtig gemaakt.
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx voor de info!
|
|||
|
|||
Ik ben afgelopen zaterdag gaan kijken en het is een leuk wagentje, er zitten echter wel wat mankementen aan. Buiten de roest aan de wielkasten zit er ook aan de dorpels bij de krikpunten roest van het foutief opkrikken. En motorisch zit er nog iets geks aan. Koud start hij super, maar tijdens de testrit trok hij op een gegeven moment niet meer en viel stil. Op dit moment zag je ook lucht door de brandstofleiding lopen. Dit zou de brandstofpomp kunnen zijn volgens mijn monteur... Ik ben nu dus aan het nadenken of ik het doe of niet.
|
|||
|
|||
Ik heb deze auto inmiddels thuis staan, nu heb ik echter nog een paar vragen over het invoeren. Er is achteraf op deze auto een katalysator gezet en dit is vermeld op de fahrzeugbrief, volgens mij, ik zal vanavond nog eens goed kijken. Mag ik deze nu eraf halen? Ik heb namelijk liever geen kat op mijn kenteken staan straks.
En ik zit te denken om hem alvast te spuiten/rollen voor ik naar de rdw ga. De kleur verandert dan van zilver naar grijs waarschijnlijk. Is dit verstandig of kan ik dit beter pas na het invoeren doen?
|
||||
|
||||
nice!
is dit een orginele td? Daar zijn er toch niet zoveel van? |
|
||||
|
||||
Als op het duitse kenteken (KFZ brief) staat dat hij een kat heeft zetten ze dit waarschijnlijk ook over op het NL kenteken.
Ik zou hem voor de keuring schilderen/lakken/spuiten. Dan staat dat tenminste goed op kenteken.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik was eerst op zoek naar een td, maar origineel kon ik die niet zo snel vinden, dus nu is het een cl d geworden, maar een die wel redelijk netjes is . Quote:
Ik heb gisteren de fahrzeugbrief nog eens bekeken en daar staat niks over de kat vermeld, er zit wel een aparte brief/boekje bij waarop het vermeld staat. Maar deze heb ik volgens mij niet nodig voor de rdw, dus kan de kat er mooi onderuit! Op de fahrzeugbrief zag ik ook geen kleur staan, dus bij de rdw zetten ze de kleur die de auto op dat moment is op kenteken?
|
||||
|
||||
Kijk dat is mooi dat het niet op de KFZ brief staat, dan zou ik hem er ook onderweg halen en zo naar de RDW gaan.
Ze controleren kleur bij de Keuring. Wel zorgen dat je met een halve tank heen gaat. Ik had die van mij vol en heb het gemeld voor het wegen dat de tank vol zat. Hij zou het compenseren, maar dat is hij vergeten!!! Suc6