|
|||
|
|||
IK had de graag heen gewild maar kan helaas niet bij zijn.
jammer lijkt me een supermeeting joey veel plezier he :P _______________ Golf mk2 green |
|
||||
|
||||
ik ben er ook...de hele weekend
|
|
||||
|
||||
Ben er ook bij, hoogst waarschijnlijk met nog een paar meer.
Wij zijn er op zondag 9 september... Had weekend wel gewild, maar vol is vol he
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, jij ook al?! GEZELLIG!
|
||||
|
||||
Quote:
gaan jullie?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Het is bijna zover!!!
Na maanden voorbereiding is het dan eindelijk weer zover: we mochten weer naar de camping! Woensdag avond bleven de eersten van onze club al slapen, de partytent was al opgezet en er waren zelfs al wat campingplaatsen gemarkeerd. Vandaag (donderdag) zijn er nog meer van de club gekomen om te helpen, de eigen tenten staan al voor een groot gedeelte klaar, de hekken zijn geplaatst, rijplaaten op de nodige plekken, tapwagen(!!!) is aanwezig enz enz. Morgen (Vrijdag) zullen vanaf 15.00 uur de weekend gasten arriveren en hun tentje opzetten. We verwachten over het hele weekend veel mensen en het belooft best lekker weer te worden! Dit wordt dus één groot feest en we hebben er zin aan!!!! Wij van VW Team de Snippeling zullen natuurlijk aankomende dagen niet zo veel meer op het internet zitten en we wensen jullie bij deze alvast GOEDE REIS en TOT DIT WEEKEND!!!! Het gras is netjes gemaaid De partytent!!! Geen commentaar nodig Hard aan het werk Uitwijkmogelijkheid voor de extra drukte! |
|
||||
|
||||
Zijn er nog friesen die gaan??
|
|
|||
|
|||
een kleine sneak previes van ons thema roest en chrome
|
|
||||
|
||||
Heel misschien kom ik nog ff langs...maar de mk2 zal er nie zijn. Kamaraad wil graag heen, maar moet nog even kijken of ik kom. Ga jullie daar iig heel veel plezier wensen en aan het bier gaat het zo te zien ook nie liggen als ik die foto zo bekijk
Groeten, PJVL |
|
||||
|
||||
Maybe nu ook zaterdag aanwezig, hangt een beetje van mijn werk af