|
||||
|
||||
ik heb me ingeschreven en kom zaterdag en blijf pitten, jaja, met de bus natuurlijk, morgenavond even uit de stalling halen
|
||||
|
||||
nog mensen die zaterdag vertrekken vanuit nijmegen /arhnem ?
collone ?? |
|
||||
|
||||
Iemand al wat gehoord van hen? Na de registratie heb ik nog steeds geen tegenbericht gekregen.
@JeeWee, oprijden zaterdagochten? We rijden rond half 9 Burgum uit.
|
||||
|
||||
Na je inschrijving hoor je een registratiecode te krijgen met de mail. Heb je die niet gehad? Dan zou ik even contact opnemen met Pon en het probleem uitleggen. tel: +31 (0)33 494 99 44 of mail sturen naar info@volkswagen.nl
Succes, Mireille.
|
|||
|
|||
Quote:
mmm ik wil eigenlijk wel iets met de auto doen dit weekend... hoe laat vertrek je, dan kan ik er eens over nadenken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, heb geen registratiecode gekregen. Heb ze wel gemailt of we nog wat te horen kregen, en dat zou deze week nog. Dus ben benieuwd
|
||||
|
||||
Heb dr zin in...
Bier staat koud!!! Campertje nog ff wassen en cruisen maar!!! mzzl...Vic..
|
||||
|
||||
Ik ga ook morgen met de bus, hopelijk veel T3 schoonheid te zien, vast wel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
uurtje of 10 ? |
|
||||
|
||||
Let Op Niet Via Elburg Rijden Daar Is De Brug Afgesloten Richting Walibi!!
|
||||
|
||||
Ik ga morgen helaas niet heen.. had wel graag gewild maar heb het veel te druk met werk!
|
|
|||
|
|||
Ik zie ervanaf...
|
|
||||
|
||||
Weet iemand TOT hoelaat je vandaag het evenemententerrein op/af kan?
|