|
||||
|
||||
Quote:
Vreemd, recaro van de week nog aan de lijn gehad. 50 euro per wang. Ex ook nog! Als ik me niet vergis. |
|
|||
|
|||
Goedemorgen heer v/d Meer,
Naar het zich laat aanzien kan ik u misschien wel helpen. Op de foto lijkt het, dat u 2 schuimdelen voor beide stoelen nodig bent Mocht de middenbaan en het schuimdeel aparte delen zijn, dan zijn de zijwangen los te leveren. De schuimdelen kosten ± € 12,00 per stuk excl. BTW en montage. Hopend u van dienst te kunnen zijn, verblijven wij, Bever Heerenveen C.A. den Os deze mail kreeg ik trug |
|
||||
|
||||
Als dat zo is, dan is het goedkoper als een standaard GTI stoel en dan daar het schuim van vervangen (daarbij is bij de bestuurdersstoel de linker zitting wang en rugleuning wang versleten). Kan dat ook ergens anders vandaan gehaald worden of moet dat ook via de dealer?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, die is aan mij gericht! toevallig... Quote:
Heb je meer gegevens van dit bedrijf die het wil leveren voor die prijs? Dan ga ik even inkopen doen. Een jaar geleden heb ik voor een maatje 2 nieuwe delen besteld (via Erecer, die ze dus nu niet meer kan krijgen kennelijk), kosten toen ook iets van 20euro/stuk.
|
||||
|
||||
klopt bij dit bedrijf.. zit vlak bij zweiter zijn werk [ achter de borent in heerenveen noord].. heb ik vroeger ook wel eens wangen gehaald.. zij bouwen recaro's [ aangepast vervoer oa.] in en hebben ook stof voor recaro liggen [ ook niet duur]
|
||||
|
||||
aah ik wil ook nog een par wangen, groepsaankoop met volksforum??
|
|
||||
|
||||
kan er wel eens langsgaan deze week.. meen dat het neefje ( Dennis de Jong) van Domi er werkt..
|
|||
|
|||
gewoon via recaro.com op gezocht ....
|
|
||||
|
||||
Scheelt ons weer wat werk he
Ries, laat ff horen wat je werkbezoek oplevert!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan doen ze het daar netter dan bj de recarodealer hier. Zogauw je daar het woord volkswagen noemt mogen ze je niets meer verkopen en verwijzen ze naar de vw dealer.
|
||||
|
||||
Maar als je met een stoel daarheen gaat en zegt dat je die gemaakt wilt hebben dan is het toch goed? Dan kunnen ze hem toch gewoon maken?
Maar niemand die weet of stoel delen van de GTI stoelen ergens anders als bij de dealer te krijgen zijn? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt ook bij een autobekleder een schuimblok halen en het oude deel repareren. Of een vulling op de sloop halen, eentje van de bijrijderskant.
|
||||
|
||||
Weet iemand een een autobekleder in Arnhem en omgeving?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal |
|
||||
|
||||
zag zijn auto er altijd staan..
ff of topic.. kwam hem voor een jaar geleden voor het laatst tegen tijdens een ongeval met de scirocco gtd.. ding was bijna total loss.. hoest daar nu mee
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou het niet weten. Ik hoor dit nu ook voor het eerst Heb verder geen contact met hem. Waar was dat gebeurt dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
bij de beier
|
|||
|
|||
Dat si geen geld.
Ik zoek er eigenlijk ook nog. Passen ze op alle types dan? lijkt mij niet eigenlijk. Hoor het wel als er weer nieuws is.. |
|
|||
|
|||
up ff richard ben je er al geweest ? anders ga ik ff deze week
|
|
||||
|
||||
nog geen tijd gehad.. te druk met jullie stukje in de krant... met oa. mars audio etc wat leuks van plan