![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je een beetje leuke dag gehad en van je ijs af gekomen ? Heb geen foto maar ik toeterde en zwaaide nog wel even toen ik je in haalde op de A18.
|
||||
|
||||
![]() @bartman:
ten eerste kan je die lnk nie gebruiken want je moet inloggen op en forum en ten tweede pakt ie die ook nie
|
|||
|
|||
![]() Echt een supermeeting gehad!!!!! Ook nog met wat mensen van hier en vwforum gesproken.
700km gereden, maar wel een superdag gehad, en een setje wielen rijker! Hier mijn foto´s: ![]() En hier de rest uiteraard!!! http://www.mijnalbum.nl/Album=UCAQCT77 |
|
||||
|
||||
![]() had er graag bij willen wezen maar ivm verhuizing van pa en ma was ik niet aanwezig..
|
||||
|
||||
![]() was erg druk, om half 11 stond het al aardig vol. Foto album komt eraan...
@ Opper (Chris)... damn...... weet niet wat je allemaal van plan bent maar ik mis een topic hier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
done ![]()
|
||||
|
||||
![]() mannen, de volgende meet ben ik er weer eens bij!
|
|
||||
|
||||
![]() Topmeeting. Blij dat ik ook weer geweest ben. Zo'n opkomst met dit slechte weer geeft wel aan hoe zeer de meeting gewaardeerd wordt.
|
||||
|
||||
![]() Kadootjes bij de ingang, jeah 8)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chris was er ook met zn waggie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() erik, misha en ik bij vertrek: ![]() ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 26-02-2007 at 10:17. |
|
||||
|
||||
![]() Ben gister ook ff wezen kijken, wel vermaakt ondanks het slechte weer.....
|
|
||||
|
||||
![]() hier 20 foto'tjes van mijn kant, had niet echt tijd om foto's te maken dus heb ff snel een rondje gelopen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by ArjenE : 26-02-2007 at 11:10. |
|
||||
|
||||
![]() ik maak dat album toch niet voor niks aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() En jij??
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toe maar, sta er ook gewoon 2 keer bij ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het was een mooie meeting, heb me erg vermaakt, tot volgend jaar
______________ Vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben zelf ook totaal niet happy met de pix van gister! Acheraf erg donker en het weer heeft toch wel degelijk veel invloed gehad ![]()