|
|||
|
|||
Quote:
Vind dat inderdaad ook nog mooier dan een Rallye. edit: linkje erbij http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29175
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een erg mooie syncro, maar een Rallye is toch wel een van mijn ultieme top 10 auto's...
@ Sander: Dan doe ik ook wel ne keer mee met bergop rijden We zijn er trouwens uit, de velgen worden gewoon 1,5" naar buiten verbreed en dan zien we wel.. |
|
||||
|
||||
uhm kevin.... dat is Jamie Simms van Dubforce.net toch?
Enne, er rijden meer dan voldoende syncro's in Venlo en omstreken, ik wil wel wat aparts houden....hehehehehehe voor zover ik weet: 2 passat G60 syncro in Venlo 1 golf limited 16vg60 ( nr.69) 1 golf g60 syncro 3-deurs ( eikeltjesgroen) in Venray 1 zwarte rallye in Venlo 1 blauwe rallye in Venray 1 zilvergrijze golf G60 syncro 3-deurs ( in opbouw/stalling) Grapje kerel! Als jij er een wilt kopen, zeker doen.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. Last edited by rallyegolf driver : 21-02-2007 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha ahh joh eentje meer of minder Hij heet geloof ik niet Simms maar hij zit met z'n projectje ook op dubforce ja Ik heb die van jou trouwens allang niet meer gezien man... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het idee was dat niemand dat had gezien en we dat aankomend jaar zouden herhalen
|
||||
|
||||
hahaha niemand weet over welke berg we het hebben
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beter kijken, heb er vanavond nog in gereden....zelfs in Venlo Zuid!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
hmm ik ben vanavond niet gaan rijden, heb net gisteren alle 2 de auto's in de meguiars gezet voor zondag Volgende keer beter, ik kwam laatst trouwens die jongen tegen met die matzwarte mk2 met racevlag op het dak... Hij vond m'n cabby wel tof geloof ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, Egon, die kickt op alles wat op een golf 1 lijkt!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe erg aardige kerel!! |
|
||||
|
||||
Doe ik zelf ook mee aan msn op het forum
Back on topic?