|
||||
|
||||
Nee heb aan de rechterkant geen slotcylinder.
De auto is nieuw verkocht in Sneek, en heeft daar ook altijd gereden. Daarna is de auto in '98 naar Den Helder gegaan naar een nicht van de eigenaresse. Daar heeft hij toen gereden tot 2005 en is toen stil gezet. Hij is helemaal in originele staat, en er is dus (nog) niks gerestaureerd. Huidige plannen: APK inorde maken ( niet veel werk), Verlagen, en ben opzoek naar staal verbrede velgen of een plaaats om ze te laten maken. Waarschijnlijk gaat hij dan aankomende winter uitelkaar. |
|
||||
|
||||
Oja inderdaad een klein deukje boven het achterlicht, maarja.
En de auto is dus niet uit Limburg zoals te lezen is, maar NU dus wel. |
|
||||
|
||||
Mooi ding! Heb volgens mij nog een 'bolle' achterruit liggen, mocht je een onderdelenvoorraad aan willen leggen...?
|
|
||||
|
||||
Zow echt mooie auto
Zo iets moet je helemaal orgineel laten! Blijft die ze geld meer dan waard |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zeiden we nou? Wees er zuinig op en hou hem lekker orgineel!!! Op deze manier verziek je zo'n mooie oldtimer!!
|
||||
|
||||
Super, ontzettend gave bak! Museumkwaliteit!
|
||||
|
||||
Nix meer aan doen! Je hebt een gave lage golf voor de deur staan! Hou deze echt als oldtimer en hou em origineel! In deze staat vindt je geen 2de! Denk er eens aan wat je allemaal met verlagen stuk kunt maken. Bodem, wielkast randen door de brede velgjes die aanlopen. Daardoor gaan de randen roesten en rotten. Dit wordt alleen meer meer waard voor de liefhebber! Ik heb er spijt van dat ik deze niet heb gekocht!
|
|
||||
|
||||
Precies....unieke vondst....alsjeblieft vanaf blijven met alles wat maar met 'pimpen' te maken heeft.....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
niks maar aan doen
|
||||
|
||||
lekker verlagen en dikke wielen op doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
O wat ben jij een ettertje zeg! Dit zeg je geloof ik ook maar om te zieken en te stangen!
|
||||
|
||||
Thanx voor de reacties.
Ik kan iedereen gerust stellen, aankomend jaar blijft de polo zoals hij is. Waarschijnlijk aankomende winter uitelkaar en opnieuw opbouwen. |
|
|||
|
|||
Leuk gebakje,
Moet alleen wel even 8 cm naar beneden. Met 14" Fuchsen met 195-40-14 of zo iets. Slam it. GR. John
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop dan ook écht weer opbouwen. Heb al te veel gestrande projectjes te koop zien staan. Ook auto's die eigenlijk nog nog niet gestript hoefden te worden.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb ik wel goede ervaringen mee hoor, heb ook al een 83-er en een 76 gti klaar gemaakt de afgelopen zes jaar. Dus dat komt wel goed. |
|
|||
|
|||
Quote:
Gelukkig maar. 76er GTI Dat is net zoiets als een 74er golf. Heb je daar foto's van? Of als je hem nog hebt eventueel verkopen?
|
||||
|
||||
Die 76-er is gespoten en ben hem momenteel aan het opbouwen. Samen met mijn zwager. ( DE gele swallowtail eigenaar.)
Veel werk want alles moet in nieuwstaat verkeren !! Zal tzt wat foto's posten. |
|
||||
|
||||
als een loopse teef verlagen leuke wielen (op leeftijd geeikt graag) en klaar
|
|||
|
|||
Gewoon een setje 60/60 er onder en paar leuke oldskool velgjes.
|
||||
|
||||
dat zeg ik toch