|
||||
|
||||
ben er voorig jaar wel naar autopraxx geweest Ga er nooit weer heen Beter geen style dan autostyle
|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik heb 10 jaar lang VW Golf Treffens georganiseerd, en in al die jaren maar 1 keer een mafkees die moeilijk deed en een mes trok, omdat hij met zijn auto (ander type VW) het terrein niet op mocht. Verder alleen maar leuke sfeer, gezelligheid en heel veel mensen leren kennen. Helaas heeft Automaxx cq. VDB Promotions heel veel kapot gemaakt de laatste jaren. Een duidelijk gevalletje van overdaad schaadt. Die meetings worden niet meer door liefhebbers georganiseerd maar door mensen die alleen maar aan het geld denken, en niet aan de passie en de merk-beleving.
|
||||
|
||||
Quote:
amen.. ga ook alleen maar naar automaxx meeting omdat ik uitgekeken ben op de vw scene.. als je 10 jaar meeloopt en minimaal 10 vw meets per jaar aandoet wil je wel een keer wat anders.. en omdat ik foto's maak voor een aantal internetsites krijg ik de entree kaarten gratis.. ga me dit jaar meer richten op de gemotoriseerde sporten... kaarten indoor tracktor pulling rotterdam/arnhem en wtcc in zandvoort zijn besteld kaarten monsterjam arnhem zijn al binnen.. verder op progam staan a1 gp/dtm in zandvoort,champcar.beru top 10/rizla racing day is assen.. natuurlijk een aantal lokale autocrosses en de oval racing in terapel en zit na te denken over een f1 avontuur in belgie.. ach ik dwaal weer af.. @ turbodas..ik had het niet beter kunnen zeggen.. en vind het nog altijd heel erg jammer dat jullie de meeting niet meer organiseren.. ben er jaren achtereen heengegaan en vond het de mooiste vw meet van nenderland(op baarlo na dan) en voor diegenen die zicch afvragen waarom ik dat vind er zat een sprint bij |
|
||||
|
||||
Quote:
indd baarlo was top kwam daar als klein mannetje al, met vaders mee naar de luchtgekoelde vw club, had daarzo ook een "put" voor de buggy's top en zoals verderop al werd gezegt.... beter geen styl dan autostyle allemaal zakkevullers!!!!!!! |