|
|||
|
|||
Last edited by greenmk116v : 17-03-2007 at 14:20. |
|
|||
|
|||
Dit is mijn site. Doe er al een hele tijd trouwens niks meer mee. Sommige dingen zijn al achterhaald en kloppen misschien niet.
Maar er staat een redelijk uitgebreid verslag van de verbouwing van een 1.1 naar een 16v motor. Misschien heb je er wat aan. www.golf16v.tk
|
|||
|
|||
hey
Ik heb je golf 1 vaak genoeg bewonderd en ondanks dat het niet helemaal mijn style is ziet hij er erg goed uit ,ik ben ook wel benieuwd hoe die straks loopt. Greetz jasper |
|
|||
|
|||
project weer opgepakt
na drie jaar stil staan weer eens mee begonnen , tank , pomp en leidingen geplaatst ,
Last edited by greenmk116v : 18-09-2019 at 20:54. Reason: foto verwijderd |
|
|||
|
|||
body change
back to old style :
|
|
||||
|
||||
Lucky Golf, dat ie weer naar "the old style" mag
Zal echt een hele verbetering zijn! Neem ook gelijk de grille ff mee naar de stort |
|
||||
|
||||
hoever ben je nou met de einser dan?
(de mk3 zei zeker hardop 'dankjewel' toen ie uit z'n lijden werd verlost? )
|
||||
|
||||
Ff een originele grille erin met zwart logo of zo....
Deze hoort in een city-golf
|
|||
|
|||
wat is er met de mk3 gebeurd dan?
en al dat gezeik let maar niet op
|
|||
|
|||
Quote:
nou idd DIT IS DIE JONGUU ZIJN STEIL/SMAAK help die jongu gewoon even met zijn vlotter ipv al dat gezeik over gril motorkap verlichting verbreeders verhogen kleur ect ect ook al hou ik helemaal niet zo van JAPJUM steil vind het gewoon lullig hoe iemand hier met goede wil komt en dan de grond in getrapt word messchien op verkeerde forum oke denk dan 1x terug hoe jij begonnen ben ................. zet anders even bij gezocht of op mp gezocht of bel rinus v beberen even zal vast nog wel wat hebben liggen voorje 0183441735
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 17-03-2010 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Hoe staat het met de mk1 verder dan?
|
|
|||
|
|||
ow okee
Quote:
ik wou gewoon eens zien in hoeverre ik een auto kan verbouwen maar omdat ie motorisch niet goed was heb ik hem naar de sloop gebracht. de golf 1 wordt wel iets meer originele style voor de mensen die dat graag willen zien. @bivw 16vg60 vlotter heb ik al gevonden Thnx , carpartsdirect |
|
|||
|
|||
Quote:
ja lastig deel mijn garage met nog 2 andere alleen 1 heeft zich de brug toegeeigend , ik moet snel wat gaan doen dus eerst die gast weg schoppen Greetz |
|
||||
|
||||
welkom hier.
|
|||
|
|||
.
Quote:
Danku! |
|
|||
|
|||
En weer een hele stap verder . Last edited by greenmk116v : 18-09-2019 at 20:57. Reason: foto verwijderd |
|
|||
|
|||
Heb je al gereden met de schroefset van je? Zo'n schroefsetje lijkt mij ook wel wat namelijk
|
|
|||
|
|||
Schroefset
Quote:
Nee de auto rijdt nog steeds niet maar ik heb al veel goede ervaringen gelezen , en mijn collega was er ook erg tevreden over , alleen jammer dat ze snel roesten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|