|
||||
|
||||
Iwan zeker?
Heb m laatst gesproken.met z,n wagenpark
|
||||
|
||||
Yes, weer 1 erbij.
Gaat nog leuk worden in Nederland met al die sPijlen op de weg. Er komt een dag dat ook ik met de mijne de weg op mag Werkze en geniet ervan.......... |
|
||||
|
||||
Vrijdag was het dan zover de bus is opgehaald uit Enschede om de reis naar Heerde te maken!!
imiddels staat ie nu bij z,n nieuwe eigenaar te wachten op wat komen gaat!! Hoe meer licht er kwam hoe meer plekken je ziet waarvan je denkt O ja dat moet ook gedaan worden. Maar ja we gaan gewoon beginnen. Plannen zijn:Eerst even het motortje aan de praat maken. Diagnose stellen voor het motortje. motortje er onder weg en dan strippen maar! En dan heel heel veel plaatwerk verversen. hier dan de betere foto,s. Volgende foto,s van het strippen enz volgen zal nog wel effe duren maar ga het proberen bij te houden!!! Groeten hans!!
|
|||
|
|||
helemaal zo rot nog niet of?
|
|
||||
|
||||
Op de foto lijkt het inderdaad mee te vallen, maar foto's geven vaak een aardig vertekend beeld. Is ie heel erg slecht of valt het wel mee?
|
|
||||
|
||||
Nou ja rot?
Wat zal ik zeggen.er zit een heleboel werk aan. De cabine vloer en de laad vloer moeten volledig vervangen worden. Beide spatbord randen voor kriksteunen.onderkanten van de beide klapdeuren deuken er uit enz enz.als je er dicht bij staat zie je steeds meer.maar goed dat mag de pret niet drukken.Er zit gelukkig al een boel nieuw plaatwerk bij.dus het wordt de komende tijd flink slijpen schuren lassen enz enz. Zal binnekort wel effe foto,s posten van de slechte delen!!
|
||||
|
||||
hij ziet er idd beter uit als die kerel van campervan crisis, en die gaat mn ook weer fixxen (vraag me alleen niet hoe en wat t kost)
veel succes dr mee => en natuurlijk ook veel plezier |
|
||||
|
||||
Toffe bus Hans! Veel succes
|
||||
|
||||
hoop dat ie er ongeveer zoiets uit mag komen te zien!!
maar ja zo ver is het nog lang niet!! Even een kleine update: heb nog niks aan de bus kunnen doen.hij moet namelijk bij m,n pa in de schuur komen te staan.want die heb ik helaas zelf niet die schuur. maar daar staat nu een mercedes oldtimer in die te koop staat en die nog steeds niet is verkocht.als die weg is dan kan ik eindelijk beginnen!! hoop dat dat zo snel mogelijk is. laat het jullie wel weten!! groeten hans!
|
||||
|
||||
Zo.
Vanddag eindelijk de bus naar de restauratie ruimte bebracht met hulp van robert jan 007. Heb een beste ruimte kunnen krijgen om de bus te gaan restaureren. Hij komt te staan in een oude vrachtwagen loods met een smeerput van 8 meter lang. dus kan er boven en onder aan werken. Aanstaande week begin ik met strippen. De spijl in z,n toekomstige restauratie ruimte. heb er zin in zal zo veel mogelijk foto,s posten!! groeten hansie
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 23-06-2007 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Kijk hans das het betere werk !
ALs ik een keer wat kan doen hoor ik het graag !!
|
||||
|
||||
Mooi plekkie om aan je bussie te klussen!
Succes!
|
||||
|
||||
Handig zo'n oprijwagentje...
succes met je project!
|
||||
|
||||
mooie kleurencombi!!
Ben benieuwd hoe deze gaat worden
|
||||
|
||||
ik vind het een hele leuke bus zo op de foto
succes met de resto En wat een geweldige ruimte heb je om hem op te knappen, daar zal menig mens jaloers op zijn(waaronder ik) |
|
||||
|
||||
lijkt nu net zo'n speelgoedautotje Ik vind de kleurencombi super!
|
||||
|
||||
Ja ja bedankt allemaal!
heb er zin in.ga straks naar de loods beginnen met strippen. Oprijwagentje is van robertjan 007 hier op het Forum.heeft m ongev een maand nu of zo. ideaal zo,n kameraad met zo,n ding!!
|
||||
|
||||
Goed effe een update.
Heb eigenlijk nog niet veel gedaan aan de t1. Dit komt omdat ik de bus graag op onze meeting op de 16e sept erbij wil hebben staan. Daarom al wel dikke wielen al zeg ik het zelf opgehaald.En spindels. de bedoeling is dat de bus er op de 16e verlaagd als(rat)er bij komt de staan. hier een paar foto,s van de wielen: De wielen en spindels heb ik gekocht bij:Martijn Aircooled.nl in Deventer super bedrijf al zeg ik het zelf!! Na de 16e gaat de hele boel uit elkaar.dan heb ik er ook tijd voor. Ga tussen door ook nog trouwen duss. groetjes hansie
|
||||
|
||||
wielen zijn erg cool hoor!
zal hem zekers goed staan!! |
|
|||
|
|||
Wielen zijn zeker mooi, echt super!
Als jij hem de 16e zo neerzet wil je hem helemaal niet meer restaureren denk ik zo Gewoon laten! |