|
||||
|
||||
thnx Wilco
Wat ik idd ook denk is dat het eerst een 3-delige velg geweest is. Maar de 2 "buitenringen" daarna verlast zijn en de las netjes weg gedraait is.. Ik denk dat wanneer ik de ringen netjes uit elkaar kan halen, wat me wel mogelijk lijkt. Een extra inch zou genoeg zijn. Maar eerst misschien maar eens zo inelkaar. Wanneer er vorderingen zijn zet ik dat wel even hier neer. |
|
||||
|
||||
en? al vorderingen?
|
||||
|
||||
Harten zijn in goede handen! Nu nog even afwachten of het mogelijk is om de velgen om te laten boren, aangezien het naafgat vrij groot is. Bauke zijn vader neemt tenminste ook even een kijkje ..
hope so.. Last edited by Coen : 21-03-2007 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Heb de harten al weer even terug.. Maar het is niet gelukt, zo als ook wel een klein beetje te verwachten was..
Het naafgat was 75 mm. Wanneer je dan 4x100 wilt heb je nog maar 25/2=12.5mm aan beide kanten over en in dit gedeelte moesten dan ook nog de nieuwe gaten gemaakt worden. Impossible.. Maaja, we gaan gewoon door, ga nu kijken met wat voor adapters ik ga rijden, dus wat de dikte van de adapters word. Hier een paar fototjes met 1 bout gemonteerd. Ik weet niet helemaal cker of ik dit nou goed doe op deze manier, want de auto is nu nog niet in het bezit van een schroefset, Maar kan ik nu zeggen dat ik een adapter van 20mm moet nemen? Niet echt cker, omdat wanneer je lager gaat, het wiel weer meer naar binnen gaat?? graag hulp! |
|
||||
|
||||
Mensen met een mening, graag reactie..
|
|
||||
|
||||
zou een dikke adpter nemen..maar bauke en ik gaan volgende week ff brainstormen met een soort gelijk setje velgen met ook een naafgat van 80mm.
mischien een ring in het hart draaien en dan proppen en omboren..
|
||||
|
||||
heb ik ook met bauke besproken, om een het naafgat te vullen met een groote prop, om zo extra sterkte te creeeren en het dan wel om te kunnen laten boren, maar dat was geen optie.. Helaas.
Maar ik denk dat ik dus echt met adapters ga rijden, maar moet alleen even een beslissing maken over de dikte. |