![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als jij ze nu importeert dan heb ik wel interesse ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat importeren is nog niet zo`n gek idee..
die witte golf is vet!!! |
|
||||
|
||||
![]() ja dat ziet er echt vet uit! en vroegah vond waarschijnlijk iedereen het lelijk....
|
|
||||
|
||||
![]() Echt mooi hoor. Wat als er steenslag op de lamp komt, zijn ze bij Hella te bestellen dan?
En waarom heet het een Westmoreland front? Voor zover ik weet heeft niet een ander standaard onderdeel van een Golf zo'n aparte naam dus ik ben wel benieuwd.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal eens rondneuzen op een paar sloperijen als ik in de US ben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() In Westmoreland, Philadelphia stond vroeger een VW fabriek waar Golfjes van de band liepen. Blijkbaar werden deze frontjes daar geproduceerd.
|
||||
|
||||
![]() Oh dus de 'echte' Germany Golfjes hadden het nooit.
En de Mechico Golfjes hadden allemaal het Jetta front zeker.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Ehm ja zo ongeveer wel ja!
|
|||
|
|||
![]() en wij hebben nog mooiere lampen in de club....
Ik weet zeker dat er niemand in NL is die met deze lampen rijdt. Ik denk dat de Golf II (waar ze in komen) net voor VW Mania klaar is, dus dan zullen jullie het wel zien. Maar het gaat zeker goed staan Arnold !! rij maar ff een keer langs als alles er in zit. |
|
||||
|
||||
![]() Dat kan niet
![]() Mooiere lampen incl gril bestaan niet voor Golf 2 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Arnold, ik vind hem lelijk, ruilen tegen de mijne ? heb je in ieder geval een mooie gril
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dennis wat krijg ik er nog meer bij dan? Arnold weer vanaf lokatie meppel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yup, en begin 86.... EN alleen op 4-deurs golfjes..... dus inderdaad niet een vast de meest voorkomende dingen op VW gebied... Ik zou wel andere koplampen erbij zoeken want die sealed beams komen A. niet door de APK en B. geven echt 0 licht.... er passen geloof ik projector lampen uit "ik dacht" een Jeep in.. maar er zijn er meer die passen,... en www.eurocullen.com heeft ze ook
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er is nog wel een NL autootje waar je ze uit kunt halen, maar ben ff de naam kwijt. zo'n klein autootje met die vierkante lampjes. Wij hebben de originele laten overvliegen uit Amerika, maar wat we hebben gekregen hou ik nog ff stil.... Hausner en Stauber (spelcheck) had geloof ik ook een setje laatst. bij Eurocullen kan ik ze niet vinden trouwens. |
|
|||
|
|||
![]() Front van mij komt ook uit Amerika Marcel dus ik weet niet wat voor front "jullie" dan hebben, weet namelijk verder geen enkel ander front
- enkel - dubbel - rallye - jetta in 2 uitvoeringen meen ik - en dan het zo geheten westmoreland gril Dankje voor de tip Tjaap, maar denk dat ik alles origineel hou zitten overigens de cibbie (oid) h4 koplampen bij. Voor de apk wel even ander front erin en 's avonds rij ik er toch niet mee, optie is natuurlijk xenon erin te doen, maar dat vind ik eigenlijk wel erg zonde. Bij zou oud front vind ik niet dat het hoort |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We hebben dezelfde als jou, maar net iets anders. ik heb er in Oostenrijk 1 auto mee zien rijden. stuur je wel ff een sms |
|
||||
|
||||
![]() lame raden Marcel, die grijze Jetta?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 koplampen en verstralers ![]() |
|
|||
|
|||
![]() sorry dennis dat aanbod sla ik af.
|
|
||||
|
||||
![]() van een Fox? stond pas geleden zoiets in PVW en die kwam aus austria, maar ik vond die onderdelen eigenlijk meer op het hier geposte front lijken dus ik wacht wel af, zal het wel een keer zien.
|