|
||||
|
||||
@ VW Polo 89: Ja voor mij is het duidelijk dat het een passat GL is. maar je kunt wel begrijpen dat het verwarrend is
|
|
||||
|
||||
zeker omdat je nickname santana is terwijl je eigenlijk een passat hebt
ja het is verwarrend zeker omdat het op de papieren wordt bijgeschreven dat het een santana is. maar wees blij, zo een passat dat jij hebt vind je ongeveer even moeilijk als een santana
|
||||
|
||||
Quote:
ThanX Is zo'n Passat dan zeldzaam? Dacht dat het gewoon een oude bak was die er goed uitzag Heb dus eigenlijk een hele goede koop gedaan. Wat ook mooi is aan deze auto is dat de Stempels voor onderhoud bij VW erin zitten totdat hij werd uitgevoerd. En hij is van een oude man geweest. Hij had zijn Ausweis in de auto laten liggen Last edited by Marco : 12-02-2007 at 23:03. Reason: Zonder toestemming van de eigenaar zullen we deze foto maar even weglaten.... |
|
||||
|
||||
haha mooie vondst...
Ik heb er ook 1 gehad, inmiddels ligt ie in friesland op de sloop, maar was wel een rielekste bak. verlagen is te doen, maar niet heel makkelijk, achterkant kan je een set van een golf voor gebruiken, beetje proberen voor de juiste hoogte wat je precies moet hebben. Voor moet je dempers en veren van een audi 80 type 81/89 gebruiken, en die zijn wel te vinden op www.ebay.de. beste zijn koni dempers en die zul je ook het meest tegenkomen. dit was de mijne: veel plezier ermee, de ragtop maakt hem juist apart, maja veel mensen zijn lekkende dakjes gewend dusja dan is het niet zoon feest.
|
||||
|
||||
Thanks Berendd, en het mooie aan de ragtop is dat hij niet lekt!!!!!!! Mooie velgen onder die van jou!
Mijn meisie vraagt of er ook stuurbekrachtiging ingebouwd kan worden. is dat mogenlijk? Door de middelste twee ventilator roosters komt koude lucht, ookal staat de verwarming vol in het rood, is dat normaal???
|
||||
|
||||
doet mij een setje van die passat koplampen
|
||||
|
||||
Ebay staan er zat!
|
||||
|
||||
Quote:
Stuurbekrachtiging inbouwen kan... maar is niet makkelijk. Stuurpomp, hydrauliekleidingen en een bekrachtigd stuurhuis heb je ervoor nodig. Zoek een goede donor met stuurbekrachtiging en bouw alles over, dan weet je zeker dat je alles hebt en dat het goed werkte. Je houdt meteen veel onderdelen over als reserve of om te verkopen. Die koude lucht kan kloppen, was het geval bij meer VAG-auto's uit die tijd. Bedoeld voor rokers, om de sigarettenlucht niet te verwarmen volgens een uitleg die iemand me eens gaf.
|
||||
|
||||
Quote:
vreemde uitleg
|
||||
|
||||
De asbak zat onder die vents, de bedoeling was om de rooklucht niet mee te circuleren met de warme lucht maar meteen af te voeren of zo... er zat een idee achter, in ieder geval.
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben bedrijfwagens ook...
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mijn instructieboekje zouden alleen uit de buitenste roosters koude lucht komen. Precies andersom dus. Ik zal er volgende zomer eens op letten
|
||||
|
||||
bij een passat idd middenrooster alleen voor extra luchtverversing, geen verwarmde lucht.
polootje geeft op de buitenste koude lucht, precies andersom, geen id wat het idee erachter is.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kan je het beste in je zoekveld invullen om de juiste onderdelen te vinden?
|
||||
|
||||
32b of santana anders audi 81 of audi 89
|
||||
|
||||
vanavond gespot in de file op de A16 ter hoogte van H.I.Ambacht.
Marc en ik zaten in zijn Clio (velgen run naar het zuiden gemaakt) en we herkenden hem aan de CH sticker.. nette auto
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ik, was eindelijk onderweg naar huis.
|
||||
|
||||
Mijn scirocco heeft dat ook met die koude lucht. Ook geen idee waarom...
|
||||
|
||||
Voor de Golf II kan je veel tuning onderdelen vinden, bestaat dat ook voor mijn passat? En zo ja bij welke winkels moet je dan wezen, liefst omgeving Rotterdam!
Mzzl
|
||||
|
||||
Quote:
Zou deze auto niet te opzichtig tunen. Is dit niets voor je? http://www.volksforum.com/forum/sho...6338#post396338 Je hebt niet veel tuningrommel nodig hoor. Kijk maar eens naar deze Santana! Alleen andere wielen en ietsjes omlaag. Raamband is voor een Passat 32b ook nog wel te krijgen