|
|||
|
|||
Sja
Quote:
Komt mooi uit, ik moet nog een nieuw (motor) steun hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
HoHo, ik heb er wel een bak van een GTD inzitten?? Telt dat ook ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad daar heb je geen motorsteun voor nodig, maar een versnellingsbak steun |
|
||||
|
||||
Quote:
De koppeling van mijn iets opgefokte 16V slipt echt niet meer, de krukaskeerring was lek en bijna alle motorolie is erdoor gelekt, koppeling ook slippen als een gek. Nu niks meer aan de washand, beetje schoonmaken en klaar.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt helemaal gelijk.....gewoon doorrijden met een koppelingsplaat waar olie op zit....Vraag me dan alleen af waarom ze die platen droog produceren? Misschien een gat in de markt ?? Nee ik vervang een plaat die nat van de olie is geweest liever, als er op die plek olie lekkage is geweest moet de boel toch los. Vervang het dan liever gelijk dan dat ik later de boel weer moet slopen... Maar goed ieder zijn ideeen he |
|
|||
|
|||
Gat
en zoals beloofd een plaatje van het gat zoals het in mijn bak zat. Links met dat groen is de flens van de rechteraandrijas met daar achter het differentieel, het ronde rechts op de foto, daar zit het lager van de uitgaande as van de versnellingsbak achter
|
|
||||
|
||||
Khep nog geen tijd gehad verder naar de wage te kijke Heb er nou ook geen tijd voor, ga volgende week naar de Ardenne daarna kijk ik wel verder. Bedankt voor je hulp tot nu toe. Later meer