|
||||
|
||||
Ik vind die special paints werkelijk afschuwelijk...
|
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad. Dat is 100% afbraak op zo'n bijzondere wagen.
Maar die Limited's blijven geweldig. En het is helemaal super dat ze het zo mooi bijhouden met zo'n website etc. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
zo'n gril en grillogo heb ik recentelijk nog in de handen gehad
|
||||
|
||||
Voor de mensen die het filmpje op Autoweek.nl nog niet gezien hadden:
http://www.autoweek.nl/video/1542/b...en-golf-limited
|
||||
|
||||
Ik heb het geluk gehad mee te mogen rijden in een Limited op GTI Inters in Engeland.
Weet alleen nummer ff niet uit mn hoofd. Kenteken G6 LTD dacht ik. |
|
||||
|
||||
nog een grotere zeldzaamheid
Rallye golf gti 16 v g60 standaard http://www.youtube.com/watch?v=1RmK...1A0C75682DE2D4A |
|
||||
|
||||
Rijd er hier in Nederland geen een rond dan??
|
||||
|
||||
Limited's hadde t vermogen toen al van wat er tegenwoordig in een gti zit.
geloof dat er hier ergens ook 1 heeft gereden lang geleden.
|
||||
|
||||
zijn en blijven heerlijke auto's het blok is al dik
maar in combo van een limited alleen maar dikker
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
op deze website staat dat er 3 in NL zijn, geen idee of de site up-to-date is
http://www.vw-golf.net/golf-2/vw-golf-2-limited/
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou niet weten van wie dat hok is Rick. De 2de staat bij de direkteur van Porsche Centrum Gelderland. En in Boskoop rijdt er ook 1tje maar daarvan is alleen de carroserie nog orgineel. De 4de staat volgens mij ergens in Limburg maar dat weet ik niet zeker, dat moet de expert ff bevestigen. Last edited by honcie : 22-11-2011 at 19:03. |
|
||||
|
||||
staat die limtited in de showroom van de porsche dealer daar?
anders maar is een bezoekje brengen als ik weer is in de achterhoek ben staat zo te zien een leuke rallye naast ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nee John normaal heeft hij ze niet in de showroom maar we hadden een meeting met de Gti Club Holland daar., het is de privé collectie van de eigenaar.
De rallye heeft iets van 370km gelopen de Limited ongeveer 23000. Hij heeft nog 2 golfje 1 gti staan in showroom conditie. En hij heeft nog tientallen Porsches in zijn collectie. |
|
||||
|
||||
Okeokee, nouja alsnog misschien wel is leuk om een kijkje te gaan nemen
|
||||
|
||||
Het is zeker leuk om daar is te kijken.
Ze restaureren ook porsches enzo, dus er staan ook zat oldtimers. Ik vindt het mooier als in Amsterdam. |
|
||||
|
||||
Toch is het jammer dat er niet veel terecht is gekomen van de plannen die ze vooraan in het artikel van Guido noemen. Natuurlijk hebben we wel wat kleine dingetjes gezien, maar een VW Motorsport wat daar genoemd wordt als een afdeling waar een klanten-auto zij aan zij naast de WRC Rallye's wordt opgebouwd is volgens mij nooit echt van de grond gekomen. Best jammer eigenlijk! Het idee klinkt zo goed...
Last edited by VeeDubber : 22-11-2011 at 20:46. |
|
||||
|
||||
laatst op MIVW heb ik er nog 1 zien staan, echt schitterend
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat daar in Enter? Daar kom ik relatief vaak langs. Staat ook een nette Jetta MKII |
|
||||
|
||||
Dan zat ik er een paar meter naast.
Maar het is blijft een bijzonder stukje techniek van vroeger. Ik wou alleen al dat ik zo'n motorblok had in me rallye. |
|
|||
|
|||
Staat die niet te koop ? :P