![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aaaahhhhhh DAMN, dat bedoel ik, racer pur sang
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja we kwamen van het strand af ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok,. ditch the bitch..
OF: foto's :-) Mooie vrouwen winnen het altijd ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Sjampie : foto gezien .. stunning smile and laser eyes .
Tjaap heeft voor een keer een erg goede smaak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daarom bij 4 punts ALTIJD EEN ROLBEUGEL !!!! Als je dus op de linkerstoel zou hebben gezeten.... OF als meneer een andere rol had gemaakt, had zijn hoofd het niet na verteld. 4punts, met een beugel. |
|
||||
|
||||
![]() Das een mooie klapper geweest zeg... tering... goeie reclame voor delphi... ahum :p
|
|
|||
|
|||
![]() Het zijn ook niet echt goede schijven (remmen) als ik de foto ff snel bekijk...is mischien wel handig op een circuitwagen..goede remmen en een kooi zijn dan best makkelijk.
|
|
|||
|
|||
![]() Altijd problemen die achterremschijven op mk2. Wat zou de remkrachtverdeling zijn, 80/20 (v/a)?
|
|
||||
|
||||
![]() Die wielen achterin, hebben die al een bestemming? |
|
||||
|
||||
![]() HMPF...
Geen schrammetje... Engeltje op Maikels schouder ![]() Kan ik wel zeggen dat het kloten is voor de Golf, maar telt het nog als je er zelf helemaal uit bent gekomen? Dacht het niet... Golfje is vervangbaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daarom en een racegolf is zo vervangen als het blok nog in orde is
|
||||
|
||||
![]() zo de hell...dies harde gegaan...normaal denk je van ooh die golf is nog te fixen maar deze ziet er echt krom uit...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die zit echt flink in elkaar.
|
|||
|
|||
![]() Op deze foto's kun je wel goed zien wat het gevaar is van full harnas gordels (4, 5 of 6 punts) in een standaard auto zonder rolkooi. De rijder kan met een meerpunts gordel geen kant op als het dak in elkaar word gedrukt. Bij een normale 3 puntsgordel kun je zijdelings weg. Nu heeft deze rijder geluk gehad dat het rechterdakdeel naar binnen is gekomen, en niet het linker.......zit ie daar lekker strak vast in zijn gordel en zijn kuipstoel.....komt het dak zomaar op je af en je kan geen kant op.......
Denk hier maar eens over na ... |