|
||||
|
||||
laatste keer dat mijn golfje gekeurd was hadden ze een slang in de uitlaat gehangen en een paar keer flink gasgegeven..zal wel voor de co2 uitstoot geweest zijn...maar goed dat ik de moter nog warm had... bij diesels is het helemaal ziek met die roettest
|
|
||||
|
||||
waarom gas geven als ze stationair moeten meten?
Precies: aflezen als ie stationair loopt :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat snapte ik ook niet maar ze hebben hem een paar keer flink laten brullen...dusss... |
|
||||
|
||||
vinden ze leuk :-)
maar misschien dat ie ook gewoon 'wat minder stationair loopt' als je m 10 minuten laat pruttelen.. FF gas erop, 'schoonbrand' en dan kijken wat ie doet
|
|
||||
|
||||
*wiping tears*
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Je kunt wel 10 apk-keurmeesters hebben, maar als je teveel keuringen hebt die tijdens een steekproef niet goed bleken en wel hebt afgemeld als goed, dan raak je op een gegeven moment als BEDRIJF je papieren kwijt kunnen die andere 9 ook niet meer keuren, tenzij je een nevenvestiging hebt.
|